Bit Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Graag wil ik iedereen bedanken voor de gezellige middag. Speciaal Jorieke ( en man ). Er was dan weliswaar niet uitgebreid gestofzuigt / stof gezogen, maar alles was prima in orde, het weer was goed, de lekkere dingen waren heel uitnodigend ( ik heb alleen een stuk noten/worteltaart gehad, van wie die was : heerlijk, en volgens mij nog goed voor de lijn ook; zo luchtig ! )Dank voor de attente mensen met ruilplantjes en krijgertjes. Greetje, Appelvrouw en Geedee. Was voor herhaling vatbaar ! En erg 'vreemd' om gezichten te zien bij namen nu , al kon ik de helft maar onthouden. Jet is helemaal geen dikke kleine bolle tuinkabouter met rond brilletje. Vreemd. Ik vermoed eigenlijk dat als Jet straks in haar auto stapt, ze daar toch weer in veranderd. Petje af voor de grote zoon ( van Helly geloof ik ? ) die er bij moest zijn/ mee moest. En toch vrolijk bleef. En diepe respect voor Dennis. En ook zeker voor Aardbeijim.
jeanne-heijmans Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Ja en lekker dat de bonbons smaakte,mag ook gezegd worden
greetje11 Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Jorieke en Joep heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid Wij mijn buuf en ik, vonden errug gezellig. Al het eten wat iedereen had meegenomen, lekker.De bonbons van Bit ????P waren ook overheerlijk.En de walnoten/worteltaart, heb ik stiekum 2 stukjes van gehad (wil heel graag het recept) als dat mag. De kipjes heb ik apart gezet, even in een konijnehok, morgen ga ik een stukje afgazen zodat ze lekker buiten kunnen.Vind ze nog te klein om bij de andere kipjes te zetten. Ik vond het een heel geslaagde dag.
Marieke Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Bonbons waren heeeerlijk ! En ik dacht eigenlijk dat Bit een vrouw was ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
jeanne-heijmans Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Hallo allemaal,weer veilig thuis gekomen? Wat een heerlijk weer hebben we gehad zeg,hier regent het nu erg. We hebben echt genoten,heerlijk gegeten, en Jet wat een heerlijke wijn,Jorieke en Joep,bedankt voor jullie gastvrijheid,uniek wat jullie doen. En wat wonen jullie mooi. Bedankt allemaal voor een geslaagde dag.
jootje Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Ook ik ben weer thuis, heb genoten vandaag. Jorieke en Joep: bedankt!Jullie wonen super, geweldige omgeving ook! Erg leuk om gezichten bij namen te zien, en dan hele andere mensen zien dan je van te voren bedacht had! Ik dacht bv dat Persica een vrouw was! Sorry! Het eten....alles was lekker, maar wat ik het lekkerste /apartste vond was de kruidenboter van Marieke, met sinaasappel, kaneel en tijm. Je moet er maar op komen! Verrassend lekker dus! Had een " grote" ruil met Jorieke gedaan, en heb dus nu allemaal leuke vaste groente plantjes, en plantjes om thee van te maken. Verder nog andere leuke dingen geruild en gekregen. Morgen dus lekker in mijn tuin spelen! Als er volgend seizoen weer zo`n dag komt mag je mij vast op de lijst zetten!
Heylane Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Dank iedereen voor een gezellige dag. Jorieke en Joep dank voor jullie gastvrijheid. Ik hoop dat we alles een beetje netjes hebben achtergelaten.Leuk om gezichten te zien bij namen. Oh Margareth, ik ben uiteindelijk vergeten om de meloenplantjes van je mee te nemen
jasmin Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Joep en Jorieke: http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Janine~Bustani Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen!! Klinkt sueprgezellig, volgend jaar hoop ik ook te (mogen) komen
Lisa Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 (aangepast) Wij zijn ook alweer een tijdje thuis, een hele leuke dag gehad met prachtig weer. (Uiteraard zijn we allebei een beetje verbrand )De hele achterbank zat vol met aanwinsten, inmiddels zijn de daslook en de kraaipollen van Eva in de grond gezet. De knoflookbieslook was inclusief souvenir, er zat namelijk een worm (die nog leefde ) tussen de wortels.Ik heb ook een topic geopend voor de recepten, hopelijk komt 'ie lekker vol te staan want er waren heel veel lekkere dingen meegenomen.En wat natuurlijk ook ongelooflijk schattig was waren de ieniemienie biggetjes, die overigens zeer geïnteresseerd waren in schoenveters (de theorie was dat dit een wraakactie omdat het varkensleren veters waren, echter werd deze theorie weer ontkracht toen ook de stoffen veters van een ander slachtoffer eraan moesten geloven. )Het was in ieder geval weer een geslaagde dag, leuk om ook weer vertrouwde gezichten maar ook nieuwe gezichten te zien. @Eva, wil jij mij nog je adres pm-en? Dan stuur ik die blauwe maïs naar je op (moet je alleen nog even zeggen hoeveel je er wilt). 21 mei 2012 aangepast door Gast http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
ClaudiaRebecca Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 wij zijn ook al weer enige tijd thuis,Jorieke, Joep en iedereen die aanwezig was, thx voor de gezellige middag. t begon hier rond 18.00 uur wat te regenen en te onweren, nu ruim 2 uur verder regent, hagelt, waait en onweert t waanzinnig hard!we hebben ontzettend veel geluk gehad vandaag met t heerlijke zonnige weer (hebben we natuurlijk verdiend
Enjoy! Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 @ClaudiaRebecca welk stukje Nederland is: hier??
jos Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Wat zijn jullie allemaal lekker vroeg thuis.Ik kom net binnenvallen en gelijk achter de computer om Jorieke, Joep en iedereen die er was te bedanken voor de gezellige dag. Vanavond net als vanmorgen rond Nijmegen een noodstop moeten maken om het dak erop te gooien, een hoosbui niet te filmen.Zicht nul komma nul, met gevarenlicht aan een stuk max. 50 km per uur gereden.Hopelijk zijn de anderen er ook zonder brokken doorheen gekomen.Nogmaals toppie, enne Jorieke jullie toilet heeft de show gestolen, niets dan lof gehoord over de slimme en knappe uitvoering.Groetjes uit het zuiden,Jos
jasmin Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Dat noodweer is zojuist ook in Amersfoort aangekomen.... Vreselijk om dat onderweg mee te moeten maken. Hopelijk lekt je dakje niet. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jeanne-heijmans Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Ha had jij ook het dak omhoog moeten gooien,wij ook maar net voor Tiel pas. Maar respect voor jullie zeg,wat een eind moeten jullie,en als ik het goed begreep waren jullie er vorig jaar ook? Ja het was leuk,kan je de bonen nog kwijt?? Goh en dan hebben jullie echt rot weer gehad,maar volgens mij heel nederland,wij konden nog net even buiten eten, en koffie drinken,en toen kwam het ook met bakken uit de hemel. Maar groeizaam, en mijn komkommers staan lekker binnen. hé top van jullie hoor uit Limburg.
renate Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Wij zijn redelijk op tijd huiswaarts gegaan aangezien Bert er straks om 2.00 weer uit moet om te gaan werken. Ik ben vanavond eerst nog even een eind wezen wandelen met de hond, even langs de moestuin en toen weer naar huis. Het heeft hier even gedrupt vanavond maar tot nu toe nog steeds droog. Wij vonden het ook erg gezellig.Ik heb al een aantal dingen gepland en morgen de rest weer in de grond zetten.
Jorieke123 Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Zoooo zeg Nu pas tijd om even hier te kijken. Mede door de grote onweersbui die ons net schampt. Dan halen we de stekkers van de computers er altijd uit. Bedankt voor alles! Iedereen! Mooie pakken met suiker, meel, flessen olie, koffie! Teveel om op te noemen! Morgen ga ik alles beter bekijken, al heb ik al heel wat uitgestald in de keuken Echt zo lief van jullie! *Zoen smilie* Ook bedankt voor de gave bos met bloemen! Samengesteld door jullie allemaal En wat een heerlijk weer he? Ben verbrand! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bubbels Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Bonbons waren heeeerlijk ! En ik dacht eigenlijk dat Bit een vrouw was Was ik dus niet de enige. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
jasmin Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Joh.... Bit is toch een vrouw!!? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Kruidje Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Wat een leuke en gezellige dag. En wat een planten! En wat een lekker eten. Iedereen en vooral Jorieke en Joep hartstikke bedankt. Ik heb alleen een klacht: Ik heb weer niet iedereen gesproken! Gelukkig was ik laat genoeg onderweg om weinig last van het onweer te hebben. Het was donker en dreigend en er viel een bak water uit de lucht. Heel langzaam rijden was gelukkig niet nodig. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Erny Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Bit én Persica beiden geen vrouw... Hmmm.... aan de kennisdelingsjachtinstinct hadden we het kunnen weten... is erg mannelijk gedrag... maar toch...Dacht dat beiden vrouw waren...
Bit Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Persica was/ is voor mij buiten kijf een man. Driedubbeldik. Nooit anders gedacht. Dat Bit een man of een vrouw is, weet nog steeds niemand. Volgens zeggen liep er gisteren wel een man met brilletje rond die zei dat ie Bit was, maar tja.... dat kunnen ze allemaal wel zeggen he ?
jasmin Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Persica was/ is voor mij buiten kijf een man. Driedubbeldik. Nooit anders gedacht. Dat Bit een man of een vrouw is, weet nog steeds niemand. Volgens zeggen liep er gisteren wel een man met brilletje rond die zei dat ie Bit was, maar tja.... dat kunnen ze allemaal wel zeggen he ? Dat bedoel ik.... iemand die met crimineel lekkere bonbons aan komt zetten.... is een vrouw... of er mee getrouwd, of op zijn minst uit één geboren... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Helly Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Hallo iedereen. Wij zijn wat later thuis gekomen omdat we nog even ergens hebben gezeten.Lagen laat op bed en geen internet weer aangehad. Tot nu.Het was een perfecte dag qua weer en heel leuk al die nieuwe mensen te leren kennen. En Jorieke (en Joep), het was toch best netjes hoor! En idd, dat buitentoilet dat was me wat Mijn zoon heeft zich prima vermaakt. Die vond de biggetjes erg leuk en heeft ze zelfs wel s gevoerd met de fles. Uiteraard vonden mijn vriend en ik die biggetjes ook super schattig Het eten was geweldig, de taart, de kruidenboters van Marieke, de verschillende salades en veel meer. Heerlijk allemaal. Persoonlijk wel te veel (verschillende dingen) gegeten en door t warme weer erbij (was echt zomers en ja ook wij zijn verbrand ) ben ik in bed nogal misselijk geworden. Heb de hele nacht slecht geslapen, met uit voorzorg een emmer naast m'n bed Duidelijk dat mijn lichaam nog moet wennen aan deze plotselinge hoge temperaturen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heel enerverende en leuke dag gehad. Bedankt iedereen (ook voor die mooie plantjes! en de zeep Jasmin) And for now.. gaan we spitten want die plantjes moeten echt in de grond! (correctie: IK, want vriendlief gaat zo op huis aan )Oh nog even voor de nieuwsgierigen.. we hebben ergens lichtflitsen gezien vanuit de slaapkamer, en het had zowaar wat geregend vannacht, maar we zijn droog aan gekomen en vanochtend geen aanleidingen van storm gezien. Maar op t nieuws te zien waren veel mensen niet blij met de wateroverlast en de bliksem van vannacht. Good things come in small packages
greetje11 Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Joh.... Bit is toch een vrouw!!? Dat heb je verkeerd Jasmin Is echt een man en hij was er gisteren ook
Aanbevolen berichten