Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh Margareth, ik ben uiteindelijk vergeten om de meloenplantjes van je mee te nemen

Ja klopt! ik was je nog aan t zoeken geweest maar je was al weg! Nu hebben ze bij Dick een goed tehuis gekregen... als dank voor zijn gulle gaven knolkapucien, yam en yakon...

We zijn natuurlijk ook nog rondgeleid geworden door de landheer over het mooie goed met de schattige beessies en een nijlpaardvarken...

Ik vond het een superdag, superweer, superleuke mensen, supermooie omgeving en superlekker eten

Stefan : Goh die moestuinmensen zijn allemaal wel heel erg aardig en gezellig he

Geplaatst:

Ik vond het heel leuk de meesten van jullie nog snel ff gezien te hebben en met een aantal van jullie gebabbeld te hebben. Vond het ook wel grappig dat het Limburgs dialect gehalte, bij het proeven van de wijntjes en likeurtjes de overhand begon te voeren....helemaal in Zelhem

Grappig zoals je van mensen een voorstelling maakt in je hoofd en dat ze heel ander uitzien..... dat geeft te denken........

Op de terugweg onder het genot van een prachtig bliksemschicht-spel en water ballet nog over na-gefilosofeerd met appelvrouw.....leerzaam....gaan we erg op uiterlijkheden af.....en lopen gelijkgestemden mogelijk vaker mis daardoor

Ik ben helemaal happy met alle moois dat ik te ruil mee teruggenomen heb .... ik weet alleen van de helft niet wat het is, dus daar komen weer raadselfoto´s van

En voor jullie allemaal....

krabbels-dankjewel-50569185151337590104.gif

Geplaatst:

Geen Bit gezien.

Het was een zeer leuke en gezellige dag bij jullie in Zelhem.

Allemaal lekkere dingetjes en goed verzorgd.

Wij zijn goed thuis gekomen en de auto uit gepakt.

Een geen druppel en lichtflitsen gezien.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Wij vonden het heel leuk en gezellig. Jorieke en Joep bedankt voor het weer mogelijk maken van de MTF dag en mocht er een mocht er een limiet komen op het aantal aanmeldingen als het nog veel drukker wordt, kan ik dan zoiezo alvast reserveren?

De tuin was al een stuk beter en mooier georganiseerd als vorig jaar dus met rommel vond ik het wel meevallen

Ik vond het ook erg leuk dat bijna iedereen die er vorig jaar was er nu ook weer was en doordat een deel van de mensen elkaar dus al een beetje kende kwam het wat sneller los. En zoveel nieuwe mensen was ook heel gezellig, al heb ik helaas niet iedereen gesproken en wij waren al weg toen Geedee kwam helaas.

Geplaatst:

Jorieke en Joep heel heel erg bedankt voor de top-dag!!

Geweldig als je zo je huis - en hart- kunt openstellen en iedereen vertrouwd over je "landgoed" kunt laten lopen.

Ik heb erg genoten..en had graag langer gebleven..ik had nog veel vragen..die kan je natuurlijk ook hier stellen

Bedankt voor alle plantjes ook Jorieke, dat je nog de tijd hebt gehad om dat allemaal in orde te maken..zelfs de kefir was er

Alle anderen ook heel erg bedankt.

Geedee natuurlijk extra vermeld, want zonder haar had ik alleen maar zaadjes kunnen ruilen.. Zeer bedankt!

Ook dank aan Margareth die haar auto ter beschikking stelde voor het meenemen van mijn planten op de heenweg en voor de potten van Geedee op de terugweg..zodat al mijn planten met mij mee konden.

En waar ik verder al niet mee thuis ben gekomen! Wasmanden, verschillende zepen, hand en nagelcrème, topsy turvers, potten honing, pakken broodbakmix, zaden en heel heel erg veel planten! Zoveel dat ik hier en daar de weg kwijt ben( dan kan ik me nog wel herinneren dat iemand mij dat potje gaf en zei"hier Jet dit is de blauwe huppeldepup.. ) ik had meer naar Helly moeten luisteren die gedienstig rondliep met schrijfspul...

Het gekke is van al die voorstellingen die je van te voren van iedereen had..korte mensen had ik langer gedacht en andersom

Alleen Jasmin was precies zoals ik haar gedacht had

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Zoveel dat ik hier en daar de weg kwijt ben( dan kan ik me nog wel herinneren dat iemand mij dat potje gaf en zei"hier Jet dit is de blauwe huppeldepup.. ) ik had meer naar Helly moeten luisteren die gedienstig rondliep met schrijfspul...

Tja.. pragmatisch als ik ben (zo af en toe ) denk ik altijd aan dat soort dingen. Mocht een wonder heten dat ik ook maar 1 ding ben vergeten gisteren. Maar die lamellenstrookjes met stift, die houden we erin

Good things come in small packages

Geplaatst:
Je maakt me bang

Tja daar is niets meer aan te doen Ik dacht bij een joch uit Wieringerpolder meer aan zo`n verwaaid type met rode konen

Geplaatst:

Je bent niet de enigste met de fout.. Die fout was er vorig jaar ookal.. Maar dat was die andere Dennis van het forum hiero... Het is maar goed dat ik niet langs geweest ben, dan was je nu nog steeds bang

Zo dat doe ik goed! Niet beginnen over iemand z'n leeftijd wanneer iemand een fout maakt

Geplaatst:

Ahhh ClaudiaRebecca: dan hè je het daarna doorgestuurd zeker? Het begon hier(Utrechtse Heuvelrug) om half tien echt door te zetten. Prachtig schouwspel, duurde zo'n anderhalf uur!

Volgend jaar hoop ik ook mee te doen!! Kunnen we vast een datum prikken

Geplaatst:

Ik hoorde iemand zeggen dat er in het najaar een 2e moestuin-forum-dag komt ? Ik geloof in Z-Limburg.... rara bij wie ...

Geplaatst:

Ook mijn buurman bedankt de gulle gevers voor de tomaten, bleekselderij en koolrabi!

Hij had voor mijn verjaardag nog een wireless systeem aangelegd, nu kan ik zelfs moestuin-forummen in mijn bed

Geplaatst:

We proppen alles in de kelder, ik ben nu alles aan het uitzoeken. Suiker bij suiker, etc. Ik heb alle kleinere verpakkingen (vanille suiker, bakpoeder, etc.) al in een apart plastic bak gedaan, en daar op geschreven wat er in zit Kan ik het zo weer pakken!

Op de volgende moestuindag maak ik het brood en de cake wel

Geplaatst:

Hoi Jorieke ik ben zondagavond te snel weggegaan en heb mijn plantenemmers bij jullie laten staan stomstomstom. Kan ik ze morgen komen halen?

Verder was het een superdag en weet eindelijk hoe "iedereen"er uit ziet.De plantjes staan allemaal al op hun plaats in de tuin.

Ik wil iedereen hiervoor bedanken.

Geplaatst:

O, Dick..nu je hier toch leest..ik kwam met drie potten honing thuis..klopt dat? Of heb ik nu iemands pot meegenomen

Geplaatst:

yups, die van mijn zus..

jongens, wat heb ik genoten!

van het weer, de ruil, het eten, het gezelschap en natuurlijk de gastvriendelijkheid van Jorieke en joep(wat hebben jullie het geweldig daar!)

ik heb een paar verbeterpuntjes voor mezelf...

zet de namen op plantjes....(dat ik het zelf meteen herken wil niet zeggen dat een ander dat ook kan)

minder ruilen...hoewel ik het geweldig vond om te ruilen had ik mijn autootje op de heen én terugweg helemaal vol! het scheelde niet veel of ik had mijn zus bij Jorieke achter moeten laten

en het ruilen duurde eigenlijk gewoon wat te lang. zo heb ik minder met iedereen kunnen kletsen...ook ben ik in alle drukte wel eens vergeten om mensen even netjes te bedanken...dus (nogmaals)bij deze:

iedereen bedankt voor de ruil!!

ik wil alleen Jeanne nog even speciaal bedanken...meid, wat een prachtige planten heb je voor me mee gebracht! ik had je nog graag even een dikke knuffel willen geven!

maar natuurlijk ook het probleempje dat ik een enorme chaoot ben zat me hier en daar in de weg...een aantal plantjes en zaden heb ik gewoon vergeten! zoals de wilgenstekken voor dennis...(nogmaals sorry!)

ook ben ik de doos met spulletjes voor Jorieke helemaal vergeten mee te nemen! ach, die stuur ik nog wel op...ik stuur haar alleen geen tegel mee...

nog eentje: ik moet me niet weer een (verkeerde) voorstelling van iemand maken... zo was bit bijvoorbeeld geen stevig manneke met appelwangen en Frank geen man van middelbare leeftijd... Jorieke is geen struise donkerharige vrouw maar een leuk, (klein uitgevallen ) blond meissie met een staart...en Appelvrouw is misschien een oma in leeftijd, maar voor de rest is ze jonger dan ik wat een leuk mens! maar zo waren er meer hoor!

wat ik ook erg jammer vind is dat ik niet met iedereen heb kunnen kletsen.

maar er waren ook zo veel mensen! te veel om met allemaal uitgebreid te kunnen kennismaken...maar goed, volgende keer beter toch?

want een volgende keer kom ik weer!

het was een geweldig leuke dag

oh, en wij hebben absoluut geen regen gezien! het werd richting friesland zelfs steeds helderderder...jammer, want ik ben gek op onweer....

• Nieuwe aanmaken...