Geplaatst: 2 september 20241 j Bij een forumlid ergens in de Achterhoek zag ik erg erg veel snoeischaren: Ik heb er maar twee. Eentje is in gebruik als snoeischaar, de ander als wildschaar. Wel heb ik nogal veel gieters : acht stuks (eentje wilde niet op de foto). Toch wel handig, om alle acht achter elkaar te vullen. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 2 september 20241 j een wilde niet op de foto ???? Aach hebben gieters ook al last van valse bescheidenheid ??? hahahahahahaha 😂
Geplaatst: 2 september 20241 j We hebben de schuur opgeruimd. Het aantal tuinhandschoenen van mijn partner is ontelbaar. Vaak verslijt het rechter exemplaar. Als er iemand is die tien of twintig linker wil hebben, be my guest! 😆 Gieters: 2 Snoeischaren: 6
Geplaatst: 2 september 20241 j Snoeischaren 3, gieters 4. En om de een of andere reden ben ik altijd de handschoenen kwijt... geen idee waar die blijven🤔
Geplaatst: 2 september 20241 j Snoeischaren 6Gieters 5Emmers 14[emoji23]Ik ben blij dat ik deze aantallen op mijn netvlies heb staan. Gieters heb ik gelijk afgebouwd naar 3. Nu de rest nog….!
Geplaatst: 2 september 20241 j 2 snoeischaren 3 gieters 2 emmers 4 paar handschoenen (2 paar van mij en 2 paar van mijn man) Redelijk bescheiden aantallen denk ik.
Geplaatst: 4 september 20241 j 2 snoeischaren, waarvan 1 nog ongebruikt. 2 gieters, waarvan 1 vondeling (tijdens storm in de sloot gewaaid, aangespoeld bij mij en heeft daar vervolgens nog een half jaar op de kant gelegen maar niemand heeft die gepakt). Veel emmers. Veel handschoenen, waarvan 2 paar in gebruik en de rest nieuw als reserve. Kwaliteit is echter goed, dus ze blijven voorlopig als reserve liggen.. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 7 september 20241 j 5 snoeischaren waarvan 1 van mijn man. Dat is een dure waar ik niet aankom. Ik laat 'm geheid ergens liggen. En een leuke kleine. Die gebruik ik voor komkommers etc. Als ik het ding kan vinden...5 grote gieters, waarvan 1 voor de kippen drinkbak. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 12 september 20241 j Ik zei 6 snoeischaren… ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er blijkbaar 11…. En nog 1 in de verpakking [emoji38][emoji38][emoji38] misschien moet ik die dan maar weggeven.
Geplaatst: 16 oktober 20241 j 4 snoeischaren, 1 in de kas achter en 1 zonder veertje. 2 gieters, 1 in de kas 3 Tuinhandschoenen, je raad het al 1 stel in de kas. En nog 1 nieuw als reserve. Emmers, veel. Allerlei soorten en maten. Helaas mag ik er niet meer meenemen van het werk... worden er dus langzaam aan wel minder. Meeste gereedschap ligt hier in de garage bij het huis. Kas staat achterin de tuin, die is 70m diep, dus tegen het onnodig moeten lopen ligt daar ook het een en ander.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.