Mevrouw Groen Geplaatst: 30 september 2024 Geplaatst: 30 september 2024 Jullie hebben nog de recepten van mij tegoed! Het recept van de vijgentaart komt van Eefkooktzo.nl maar ik paste de hoeveelheid suiker iets aan. Verder mocht hij van mij nog wel wat extra’s hebben een volgende keer. In ieder geval meer vijgen erin en wellicht Kardemom, Kaneel of iets dergelijks. In het geschreven recept staan al iets meer vijgen dan ik had. Komen ze: 4 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2024 Geplaatst: 30 september 2024 Super dank je wel. En wat mooi uitgeschreven! Nu zien dat ik nog aan verse vijgen kan kopen dan ga ik hem bakken! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Dahli Geplaatst: 30 september 2024 Geplaatst: 30 september 2024 Wat zijn die recepten supermooi vorm gegeven @Mevrouw Groen! Zo kunstig gedaan, prachtig! 1 Quote
Nasuada Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 Wow mevr Groen wat mooi uitgeschreven 😍. Heel erg mooi! 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Mevrouw Groen Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 (aangepast) Wat een lieve teacties! 🥰 Dank jullie wel! Het is gewoon leuk om te doen. Doe het vaker. en leuke dingen om te doen hebben we af en toe gewoon nodig. Zeker als het teveel regent voor de tuin… 1 oktober 2024 aangepast door Mevrouw Groen Toevoegen foto 2 Quote
jootje Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 Gaaf, mevrouw Groen! Ikzelf schrijf/teken/knip en plak ook mijn favoriete recepten uit/over! Weer op een andere manier dan jij, maar erg lekker om te doen! mooi handschrift heb je!!! Ben een weekje weg nu, maar heb mijn boekje bij me, dus hier een paar foto’s. 8 Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 (aangepast) Dit is prachtig dames! Kunnen we er een topic van maken? Een receptentopic voor de mooi? Een welgemeend applaus klinkt op hier op Knarrestein. Die eend met Whisky is al zo oud als de weg naar Rome maar zo leuk. Ik vertaalde het vroeger voor de Fransen maar het werd nooit zo leuk als de Nederlandse versie..blantwondesalv 🙀😹 1 oktober 2024 aangepast door appelvrouw 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mevrouw Groen Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 25 minuten geleden, jootje zei: Gaaf, mevrouw Groen! Ikzelf schrijf/teken/knip en plak ook mijn favoriete recepten uit/over! Weer op een andere manier dan jij, maar erg lekker om te doen! mooi handschrift heb je!!! Ben een weekje weg nu, maar heb mijn boekje bij me, dus hier een paar foto’s. Ah, heerlijk! Het tekenen en schrijven èn het koken en eten. 2 Quote
Dahli Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 Ik ben helemaal door jullie geïnspireerd @jootje en @Mevrouw Groen! Lijkt me zo leuk om te doen, zeker met de hele herfst en winter nog voor de boeg. Vroeger was ik dol op tekenen, maar op de een of andere manier is dat met de jaren op de achtergrond geraakt. De receptillustraties van Yvette van Boven zijn ook zo leuk. Ik heb meteen een boek over recepten tekenen besteld, om wat meer over technieken te leren en materialen. @Mevrouw Groen jij gebruikt aquarel zo te zien? Met een fineliner? (Sorry, erg off-topic). Quote
Mevrouw Groen Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 @Dahli Dat klopt! Ik gebruik pigma micron fineliners. En aquarel of ook wel alcoholmarkers/brushstiften. Een boek erover.. ik ga googlen! Tekenen, heerlijk, lekker blijven doen! 1 Quote
Gitta Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 Wat een prachtige uitgeschreven en getekende recepten. Dat brengt mij op ideeën. Quote
Rookie Geplaatst: 1 oktober 2024 Geplaatst: 1 oktober 2024 Wat mooi, die recepten! Mijn dochter vroeg me, of ik een receptenboek voor haar wilde schrijven met recepten van mama. Ik zie er als een berg tegenop, ik ben niet zo creatief... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2024 Nou is dit verder geen informatief topic natuurlijk... maar jullie gaan wel erg off-topic. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Maar wel leuk, ik zou zeggen maakber een nieuw topic van dames, ik volg🥳 2 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.