Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Vandaag de stro onder de aardbeien gedaan zodat ze dadelijk kunnen volgroeien zonder dat ze in het zand liggen aardbeien-op-stro86021338666862.jpg

Geplaatst:

Hee das een goeie, ik loop daar telkens maar te knoeien met worteldoek omdat ik ze ook graag uit de natte klei probeer te houden

De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique

Geplaatst:

Waarschuwing: slakken vinden het heel erg fijn onder het vochtige stro en lusten óók heel graag aardbeitjes....

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt voor de tip, maar voordat ze aardbeitjes beginnen te groeien doe ik slakken korrels op het pad er om heen dat is me verleden jaar ook prima bevallen

Geplaatst:

Hallo Ben en welkom

vergat ik ook even te noemen

ps: hier gaan behoorlijk wat slakken, dus toch maar geen stro (bedankt voor die extra waarschuwing)

Ik heb ze gister toch maar in een oude dakgoot overgeplaatst

Geplaatst:
  • Auteur

ja dat kan ook, is maar wat je zelf denkt dat het beste is, ik heb op het pad nabij de aardbeien een dakpan geplaatst met daaronder slakken korrels en dat gaat prima.

Gr. en succes met je tuin

Geplaatst:
ja dat kan ook, is maar wat je zelf denkt dat het beste is, ik heb op het pad nabij de aardbeien een dakpan geplaatst met daaronder slakken korrels en dat gaat prima.

Gr. en succes met je tuin

Dat scheelt inderdaad met herhalen van strooien na hevige regenbuien, dank je

Geplaatst:

Welkom Ben. Echt wel handig zulke GROTE JONGENS.

genoeg hulp dus aanwezig je groen staat er fris bij.mooi.

groetjes

Geplaatst:

erg , erug mooie avatar trouwens Ben.

Geplaatst:
  • Auteur

is de bloem van de peul en aangezien dat mijn favoriete groeten is wat verbouwen en eten, heb ik die als avatar gebruikt.

Is geen jaar geweest dat ik geen peultjes verbouwt heb

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Dank je Jorg.

Van de week mijn broei en zaadbakjes en witlof zaad van Vreeken ontvangen, dus vanochtend maar eens gezaaid en nu maar hopen dat ik ze snel kan uitzetten in de vatse grond en dat we van de winter kunnen smullen van de witlof

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic