Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb delaatste pepers en de aubergine verplant naar hun definitieve plek/pot. Verder nog Afrikaantjes in de border gezet op de plek waar vorige week de knolvenkel geoogst is

Geplaatst:

De eekhoorn heeft veel noten en zo verstopt en ik vind meerdere kleine walnoten boompjes. Hij kreeg ook pompoenpitten en ik was een beetje bang voor een explosie pompoen planten. Dat valt gelukkig mee, enkele die ik heb uitgetrokken en wel deze in de kruidentuin. Die zette ik even in een pot om te zien of hij het nog gaat doen.

IMG_5886.jpeg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik strooi uitgebloeide paksoi en sla zaden elke dag in de rondte. Nu al voorpret. En straks bij het eten ook.

Geplaatst:

IMG_4766.jpegDeels heb ik al zaden verzameld , en de wind doet de rest ….😅😬 @Mellie

Ik hou van die zelf uitzaai verrassingen😍🌱👩‍🍳🌱🐓🌱🌻🌱

Geplaatst:

Heel herkenbaar! Wij hebben ook elk jaar een uitgezaaid bos aan palmkool. En bloeit ook zo mooi! Komt goed uit want zeer geliefd bij ons en de konijnen. De sla zaait zich helaas wat minder goed uit, misschien omdat we op het zand tuinieren. Die hebben wat meer aandacht nodig.

Geplaatst:

Sla, spekbonen, wortel en pastinaak, bieten gezaaid. Eeuwig moes en meloenkomkommer uitgeplant.

Geplaatst:

De waterspinazie en enkele andere groenten en kruiden uitgeplant, voor de regen van morgen.

Helaas nog niet alles, had ook andere afspraken..

Geplaatst:

Nog wat bonen, tatsoi en een courgette gezaaid. Roodlof verspeend. Nu wel klaar met zaaien.

Geplaatst:

Nog wat bleekselderij uitgeplant.

Ook nog een California Wonder paprika een eigen plekje gegeven.

Ik had nog vier zomer andijvie plantjes staan, die ook in een bak gezet.

Wat er op de lege plek van de koolrabi's moet ik nog verzinnen.

Geplaatst:

Eindelijk de nieuwe komkommers geplant. Of hoos of volle zon en midden op de dag… nu dan eindelijk na een regenbui. Grond was goed soppig. Slaan ze vast goed aan.

Geplaatst:

Komkommers hangen er triest bij. Daarachter in de tentkas een uitgelopen gember gezet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic