Geplaatst: 11 januari 20251 j Prachtig! Ik heb hem opgeslagen en ik ga hem binnenkort naar mijn vriendin sturen...
Geplaatst: 12 januari 20251 j En terwijl Venus in haar eentje nu wat verloren rondhangt.... blijkt de maansopkomst aan de andere kant van ons huis al in volle glorie Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 13 januari 20251 j Auteur Heerlijk weertje hier! Koud, dat wel, maar dat zonnetje is zo fijn! En nu snel weer naar buiten facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 januari 20251 j Auteur Best wel erg grijs en mistig hoor... Maar gelukkig regent het niet! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 januari 20251 j Gisteren de hele dag mistig, vanochtend was het niet koud en ook niet mistig, maar plotseling kwam er begin van de middag weer mist opzetten, en werd het flink kouder (gevoelstemperatuur, de werkelijke temperatuur daalde van 6 in de ochtend naar 4 in de middag). Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 17 januari 20251 j Het hobbyspul heb ik verplaatst naar een heus hobbytopic, dan kunnen we daar verder breien en borduren, en hier weer over mist en koude praten. Net terug van een late lunchwandeling. Die mist voelt echt allemachtig koud!
Geplaatst: 18 januari 20251 j Auteur Hier is bijna alles voorzien van een laagje ijs: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 januari 20251 j Wat mooi zo, dat ijs. Hier is het alleen maar grauw en grijs, al een paar dagen mist. Maar morgen gaat de zon schijnen, volgens de verwachting. Dat is maar goed ook, want we moeten nog drie kuub haardhout wegruimen.
Geplaatst: 19 januari 20251 j 19 januari 20251 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 januari 20251 j Ach lastig, Venus en de Maan hebben onmin. Elk zit in zijn eigen hoekje.... Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 31 januari 20251 j Ohhh jongens, de zon is terug! Morgen gaan we de tuin weer in, mijn winterslaap is voorbij!
Geplaatst: 31 januari 20251 j Auteur Hier was de nacht best koud trouwens! Echt wel wat ijs her en der vanmorgen. Maar wat een heerlijk zonnetje inderdaad! Lekker de hele middag buiten gespeeld. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 31 januari 20251 j En wat ik zo heerlijk vind: met deze mooie, heldere dagen is het om half zes nog niet eens donker!
Geplaatst: 31 januari 20251 j 5 uren geleden, woldistel zei: Venus en de Maan hebben onmin Maar als je helemaal uitzoomt, dan zitten ze lekker dicht bij elkaar 🤗 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 februari 20251 j Venus en de maan hebben het weer bijgelegd en staan weer dichterbij elkaar.
Geplaatst: 1 februari 20251 j Ha, dat zag ik net ook toen ik de gordijnen dicht deed. 😍 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 februari 20251 j Nog een beetje fris vanmorgen Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 februari 20251 j Woeha @woldistel, is dat jouw uitzicht? Of ben je lekker aan de wandel? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.