Geplaatst: Zondag om 18:191 d 3 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Gisteren mijn ingevroren taugé uit de vriezer gehaald.Ik bewaar daarvoor mijn lege augurken potten inclusief het zuur en het gene wat er verder nog in zit.Dan doe ik de taugee in het zuur om het langer goed te houden.
Geplaatst: Zondag om 18:501 d 28 minuten geleden, rorror zei:augurken potten inclusief het zuurWat een goed idee! En hoe lang kun jij het dan bewaren?
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Vandaag weer de heerlijke krokante tortilla salade gegeten met de Algiersla die nog steeds het goed doet. Niet te geloven, een paar keer vorst gehad, niets afgedekt, was half dood, maar hij groeit nu gewoon weer door.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Thaise curry met rijst. Naast wat dingen uit de winkel kwamen cabaca p. pepers, sugarsnaps, limoenblad en halfgedroogde tomaten uet.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Aardappeltjes en winterpostelein en kip uJt..+ hangop met zwarte bessengelei uet. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.