Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je hebt van die dagen ...

Featured Replies

Geplaatst:

welke direkt al goed van start gaan

Ik begon deze grauwe, koude en natte dag met 'flair'.

Vanochtend om 6u even de raampjes openzetten van het kasje en bij het weer naar buitengaan struikel ik over de drempellijst en plof zo plat op mijn snufferd het gras in (en jawel hoor, manlief kwam niet meer bij toen ik met modderpyjama terug de bijkeuken in hinkte ).

Al bij al mocht ik geen beste landing maken en heb ik mijn onderbeen goed bezeerd, grrrrrrrr

Ik kon in beginsel even de humor van mijn ega niet op prijs stellen, toch nu achteraf moet ik bekennen dat ik ook een wat humoristische landing mocht maken, zo in pyjama en op de klompkes

De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique

Geplaatst:

Auw helaas geen foto gemaakt door manlief

Geplaatst:
welke direkt al goed van start gaan

Ik begon deze grauwe, koude en natte dag met 'flair'.

Vanochtend om 6u even de raampjes openzetten van het kasje en bij het weer naar buitengaan struikel ik over de drempellijst en plof zo plat op mijn snufferd het gras in (en jawel hoor, manlief kwam niet meer bij toen ik met modderpyjama terug de bijkeuken in hinkte ).

Al bij al mocht ik geen beste landing maken en heb ik mijn onderbeen goed bezeerd, grrrrrrrr

Ik kon in beginsel even de humor van mijn ega niet op prijs stellen, toch nu achteraf moet ik bekennen dat ik ook een wat humoristische landing mocht maken, zo in pyjama en op de klompkes

Beterschap

Geplaatst:

Ik zie het ook voor me..maar 't is alleen maar om te lachen als je je niet al te veel pijn gedaan hebt.

Toch wel leuk om te lezen dat wij niet de enige klunzen zijn op de aarde, al ben ik net een tikkie erger dan mijn moeder maar die viel van de week bijna in de vijver

Geplaatst:
  • Auteur

@

Ow Rantje, ik ga nu toch wat beter opletten zo langs de waterkant

Doe je moeke de groetjes

@

wat denk je greetje11, ik ben dan wel geen fototoestel kenner - toch ik had het fototoestelletje ontleed tot ik dat shotje op mijn mesthoopje had kunnen deponeren (goede stikstof produkten werken perfect, toch?)

@

Net zo voor de ingang van het kasje moet nog bestrating komen, toch dat mocht wachten omdat het kastje beter eerst geplaatst kon worden (ivm fundering), dus inderdaad een beetje mazzel had ik daar ook wel weer.

Moet toch ff wennen aan dat ongelukkige drempeltje, ben nog een beetje mijn oude tunneltje gewend

Voor nu mank ik even de wereld door met een mooi gezwollen onderbeentje, dus dat is even minder

Maar een lach kan ik er zeker om verdragen (dus heerlijk om lachen rantje, tis oke). Ik kon mezelf ook niet inhouden toen ik in de spiegel keek

Geplaatst:

vanavond met dat gezwollen onderbeentje vanavond op de bank dus met een omslag van gekneusde smeerwortel, groot hoefblad of een gewoon koolblad! wat goudsbloemzalf/olie helpt ook wel......

plus zo 'smorgensvroeg er niet "slaapdronken" als de kippen bij willen zijn helpt soms ook

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Beterschap met je been

FF kalm aan doen en evt smeren met arnicazalf

Geplaatst:
  • Auteur

Ik vrees dat ik toch een goede smakker mocht maken, dat onderbeentje sputter behoorlijk tegen.

En uiteraard ben ik het onderwerp van gesprek bij de heren, zucht.

Zometeen maar even een wasje voorschotelen, zijn ze weer even stil

Geplaatst:

Misschien volgende keer de klompkes voor pantoffels verruilen voor je naar buiten gaat? Werkt wel bij Geedee

Good things come in small packages

Geplaatst:
  • Auteur
Misschien volgende keer de klompkes voor pantoffels verruilen voor je naar buiten gaat? Werkt wel bij Geedee

Joh, die dingen zitten aan mijn voeten vastgeroest

moesnick_17.jpg

maar ik mocht voor de zekerheid toch maar tijdelijk een stoeptegeltje voor dat nare drempeltje leggen

Geplaatst:

Ik kan me even niet direct een voorstelling maken van een pyama met deze dingen eronder

Good things come in small packages

Geplaatst:

foto!foto!foto!

kom op monique!

je zit nu toch ook in de babbeltuin en niet meer in de huiskamer!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:
  • Auteur
Ik kan me even niet direct een voorstelling maken van een pyama met deze dingen eronder

Tja tis maar goed dat de trauma heli zijn landing daar niet hoefde inzetten

twas inderdaad niet zo'n allercharmantste vertoning, vol modder en geschoren grassprieten (en met ook nog zo'n afgedragen ouderwets geruite ochtendjas hahahahhahahaha) Ow ik moet toch hoognodig is naar de winkel

@greetje

dat zou je willen he Echt niet, ik ga echt niet met mijn snufferd het internet op

Geplaatst:
  • Auteur

Moe gaat zo toch even naar ome dokter met dat onderbeentje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.