acpronk Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april 3 uren geleden, Jorieke123 zei: bamboe "en woekerd sterk". Klopt dat, en gebruik je deze voor de stokken, of een ander bamboe ras? Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 4 april Auteur Geplaatst: 4 april We hebben maar 1 soort bamboe, dus ik kan geen vergelijking maken qua woekeren. Hij duikt wel een aardig eindje van de plant op hier en daar, zo'n uitloper knakken/maaien we dan af. Of we laten die groot worden en oogsten hem dat jaar. Zeker niet geschikt voor een kleinere tuin, ook niet te dicht op een grens met buren zetten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 4 april Auteur Geplaatst: 4 april Wij zijn nog op zoek naar lijnzaadolie om ons nieuwe kippenhok mee te behandelen. Je weet maar nooit, misschien kan iemand hier ons daar aan helpen? Uiteraard tegen betaling. We hebben 2 of 3 liter nodig denk ik... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Wortel Geplaatst: 4 april Geplaatst: 4 april Kan wel 2 liter meebregen van de hornbach. Moeten we toch nog heen ivm schilderklussen. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 april Auteur Geplaatst: 6 april Nou als je toch gaat Stuur de rekening maar door dan 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Claudy Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Op 2-4-2025 om 17:04, Claudy zei: hai Jorieke, Wilde bergamot zou ik graag willen en hydrolaat als dat ok is. Wil je nog flesjes? groetjes van Claudia ik bedoelde inderdaad wijnflessen. Qua hydrolaat heb nu citroengras wat erg lekker ruikend is. Ik zoek iets wat lekker ruikend is en ook te gebruiken voor het gezicht..dus weet niet welke nog meer geschikt zouden zijn Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 6 april Geplaatst: 6 april Mijn moerasspirea is niet meer, als je ‘m nog hebt dan zou ik die erg leuk vinden 1 Quote
Ciska Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april (aangepast) Jorieke als je nog wat Kruiden over hebt dan graag...zwartmoeskervel en kattenkruid? Wat je maar kwijt wil hoor...🙈 flinke kruidentuin te vullen Zag dat je ook alant en hebt staan, zijn dat gele bloemen? 7 april aangepast door Ciska 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Ja ik heb net mijn lijstje bijgewerkt, er is nog van alles. Die echte heemst is ook mooi, en Alant bloeit geel ja. En groot kaasjeskruid vult ook snel? 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Heemst staat hier al... Dan graag de alant en kaasjeskruid... Thanx! 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Mocht je nog wat zoeken dan roep je maar, wie weet heb ik het en kan er een stukje af. Al is mijn kruidentuin pas net een beetje naar tevredenheid gevuld hoor, dus ik kom ook nog niet echt overal in om Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Jorieke, maak jij wel eens bruine suiker? Ik heb nog wel een pot melasse voor je, is dat wat? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april Auteur Geplaatst: 7 april Mij staat vaag bij dat ik dat wel eens gedaan heb? Maar ik weet het niet eens meer zeker Kom maar op met die pot, ga ik het weer/eens doen. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Heb je nog weckpotten? Ik heb overigens een 2 hele grote van 2 liter? Wil je er daar 1 van? Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Hoeveel potten zou je willen? @bonnie f Nee dank je, die van 2 liter sla ik af. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Ik heb ook nog van die weckpotten van een halve liter in tulp-model. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Bijgewerkte voorraad: Welsh onion: 4 Kattenkruid: 1 roomse kervel: 2 Brave Hendik: 1 aster 'stardust': 2 winterkamperfoelie: 4 hibiscus: 1 potje met daarin 3 mini's, en 1 al wat grotere van het jaar daarvoor. pepermunt piperita: 1 helleborus zaailingen: 1 aardkastanje: 1 mierikswortel: 1 citroenmelisse: 2 cola kruid: 1 bloedzuring: 1 meidoorn: 2 Dikke wortel van alant wortel: 1 Dikke wortel van echte heemst: 2 plukje zaailingen van groot kaasjeskruid: 3 En een paar vrij grote potten met een stuk van onze bamboe: 3 zwarte framboos: 1 plukje zaailingen kamille: 1 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rookie Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april O, zou ik een Brave Hendrik mogen? Ik neem voor jou mee, suiker, zout, azijn en een pot melasse. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Oh, welsh onion en kamille! Ik houd me aanbevolen. Je krijgt sowieso spullen voor je voorraadkast. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Jorieke123 Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Ok @Tanja65, hoeveel jute zakken had je ook alweer willen hebben? En moeten die echt helemaal heel zijn, of is een gaatje hier en daar niet erg? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Een stuk of twee is meer dan genoeg, het is alleen maar voor de aardappelen. En een gaatje hier of daar is niet erg, zolang de aardappelen daar nier doorheen vallen? 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.