bonnie f Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari (aangepast) Ik neem mee voor Jorieke -iets van brood en/of granola -wijnflessen doorzichtig met dop Ik heb te geef/te ruil: -eitjes -broedeieren (kruising zweedsbloemkiphaan met amrock of dezelfde haan met barnevelder) -vermiculiet -aardbeiplantjes (voorjaardragend). Helaas weet ik de rassen niet omdat alles door elkaar is geraakt. Plantjes zijn van vorig jaar. -een bramenstek -ik heb vast nog wel wat bietjes- peul- of andere plantjes over voor wie een kleine moestuin heeft. -ik kan ook nog wat aubergine plantjes meenemen. Ik bied ook aan om naar zaadhandel van de Wal te rijden voor het ophalen van een bestelling. Groot of klein. Ik zoek: -zaad van de amarinthus van vorig jaar. Ik ben dat van mij kwijt. -paprika zaailingen -peper zaailingen -tomaten zaailingen (de reden dat ik zaailingen zoek is omdat ik momenteel weinig ruimte heb om te kweken en mijn kas is nog niet af) -framboos Ik geef: -Jorieke: witte wijnflessen -Jorieke: granola (en als ik tijd heb ook nog een brood) -Appelvrouw: wat (sorry) nog pietepeuterige bietjes en wat pootaardappel. Evt tijm -Arja: eieren (en doosjes???) -Gitta: eitjes en wat potjes Ik neem mee: -aardappel/eisalade (vegatarisch) Ik krijg: -appelvrouw: tomaat (beauty de lorraine) -Arja: pepers -Gitta: tomaat en paprika 9 april aangepast door bonnie f 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Gitta Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Ik kan wel paprika en tomaat zaailingen meenemen. Ik neem sowieso mee wat ik teveel heb gezaaid. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Heb jij dit jaar weer drie poters voor me denk je? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 13 februari Auteur Geplaatst: 13 februari Heb jij dit jaar weer drie poters voor me denk je?Tuurlijk! 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 13 februari Auteur Geplaatst: 13 februari Arja en Gitta: thnx!Zal ik wat eitjes voor jullie meenemen? 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Gitta Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 12 uren geleden, bonnie f zei: Zal ik wat eitjes voor jullie meenemen Lekker, graag. Quote
Klavertjevier Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari Wat betreft de broedeieren Bloemkip/Amrock: Hierbij een foto van onze Zweedse Bloemhaan met zijn kuikens. Ze bleken autosexend te zijn, wat ze van de Amrock-moeders hebben meegekregen. De haantjes zijn met een witte vlek op de kop geboren. De hennetjes zijn uiteindelijk grotendeels zwart geworden. De haantjes zijn koekoek, net als de Amrocks, maar met wat verdwaalde kleurtjes. Van de vijf eieren die we uit lieten broeden (natuurbroed) zijn er dus vier uitgekomen. De haantjes hebben we niet gehouden. De hennetjes zijn inmiddels goed aan de leg, ondanks de winter. Bonnie noemde ook de kruising Bloemkip/Barnevelder. Die combi hebben we nog niet geprobeerd. Als er interesse is zullen we tzt broedeieren apart houden. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 februari Geplaatst: 17 februari Ik heb wat tomaatjes in de Deno, het zijn wel (bijna) allemaal dwerg planten. Ik zal later laten weten wat er te geef is. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 13 maart Geplaatst: 13 maart Als je wilt heb ik twee oranje tomatenplanten voor je, het zijn geen dwerg tomaten. Kijk maar even in mijn eerste bericht daar staan twee linkjes van deze soorten. Als je wat bieten plantjes over heb hoor ik het graag. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Ik heb wel zaad voor je van die dreadlocks van vorig jaar. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Wat voor framboos zoek je? Heb hier een gele herfst...ik moet hem verplaatsten dus kan net zo goed iets voor je oppotten... 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april @Ciska Dat is fijn. een herfstframboos is prima. Ik heb niet veel in de aanbieding. Ik kan wat eitjes meenemen voor je? Of misschien staat er wel wat in mijn lijstje. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april (aangepast) Op 13-2-2025 om 22:54, Arja zei: Wil jij toevallig wat eierdoosjes, bonnie? Oh, @Arjadit had ik gemist (sorry). Als je ze nog hebt: heel graag!! 9 april aangepast door bonnie f 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Goldfish Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april ik heb in mijn lijstje eindelijk het aanbod aan tomaten zaailingen neergezet, dus mocht je nog op zoek zijn... 1 Quote
acpronk Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april @bonnie fook nog 2 eierdoosjes van mij? Anders @Jorieke123? Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
bonnie f Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april @bonnie fook nog 2 eierdoosjes van mij? Anders @Jorieke123?Altijd fijn. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Ciska Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 15 uren geleden, bonnie f zei: @Ciska Dat is fijn. een herfstframboos is prima. Ik heb niet veel in de aanbieding. Ik kan wat eitjes meenemen voor je? Of misschien staat er wel wat in mijn lijstje. Dan graag wat aardbeien...een stuk of 10? Kan dat?🙈 Ben iets autistisch in het maken van rijen... Ik pot de frambozen voor je op, zodat je een net rijtje kan maken... 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Ik heb paprika voor je. Herzje en/of zoete puntpaprika, mag ook allebei. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
bonnie f Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april Ik heb paprika voor je. Herzje en/of zoete puntpaprika, mag ook allebei. Beide zijn welkom!! Heb binnenkort een kas maar nu geen goede plek om voor te zaaien!! 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Tanja65 Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Ik neem ze voor je mee! Heb je nog eitjes over? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
bonnie f Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april Ik neem ze voor je mee! Heb je nog eitjes over? Ik ga mijn best doen maar een paar mutsen blijken broeds. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Tanja65 Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Wat niet is, is niet, niet erg ik neem de paprika’s evengoed mee. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.