Geplaatst: 15 juni 201213 j Eerst wilde ik schrijven, lekker is..... maar één vinger lang, maar nu serieus:lekker is op m'n blote voeten door het gras een wandelingetje maken door onze tuin, kijken hoe de appels, peren en pruimen groeien, kijken of het zaaigoed nu eindelijk boven komt rond de moestuin, de jonge boerenzwaluwen en al het andere jonge spul hun vliegoefeningen zien doen, kijken hoe de kraaien de hond uitdagen, zien hoe de rucola voorzichtig bovenkomt, lekker is: genieten van óók alle kleine dingen die het leven je geeft! (en dan benoem ik alleen nog maar enkele 'tuindingen', heb het niet eens over mijn gezin, dat ook zoveel moois brengt)
Geplaatst: 15 juni 201213 j opgelucht zijn na een zere kies trekkenen na een controle van de longarts opgelucht ademhalen,de kleinkinderen en alles wat het leven je biedt................................................. Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 20 juni 201213 j Auteur Lekker thuis in je oude kloffie kunnen lopen omdat je onderweg of terug bent van de tuin.
Geplaatst: 21 juni 201213 j 's Avonds rond een uurtje of 11 luisteren naar een concert van een nachtegaal in je eigen tuin....
Geplaatst: 21 juni 201213 j dat alles is lekker..ga ik ook doen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 juni 201213 j Lekker is: dit maken: (chocolade truffel) http://desmond.imageshack.us/Himg267/scaled.php?server=267&filename=dsc07452f.jpg&res=landinghttp://img155.imageshack.us/img155/5889/dsc07437x.jpghttp://desmond.imageshack.us/Himg204/scaled.php?server=204&filename=dsc07441xm.jpg&res=landing Het lukt beter dan ik dacht 15 juli 201213 j aangepast door Gast > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 21 juni 201213 j MMM dat ziet er lekker uit! Je hebt vast al geproeft We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 juni 201213 j Genieten van de vraag van onze zoon van 5 als we bij 'zijn' bloemkool staan: "Groeien ze in het echt ook zo?" Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 22 juni 201213 j Oh wat geweldig Corrie...echte kinderwijsheid ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 23 juni 201213 j Auteur Tussen het net verschoonde, aan de buitenlucht gedroogde, beddengoed kruipen en dan morgen......lekker geen wekkerTrust
Geplaatst: 24 juni 201213 j Gisteren de hele dag op pad, nu weer lekker thuis. Ook al regent het facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 juni 201213 j Auteur Buurtjes op vakantie, Django mag luidkeels en voeten die vanzelf over het parket dansen.
Geplaatst: 6 juli 201213 j 4 dagen veluwe.......en een oude wijze een dikke zoen geven!en dan weer thuis genieten! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 juli 201213 j Met Lie op een muurtje staan aan de rand van de moestuin en over het huis heen de donkere luchten zien en bewonderen.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 juli 201213 j Auteur eindelijk een plaatje bij je naam hebben, vooral omdat je na uren ZELF puzzelen de avatar hebt kunnen plaatsen.
Geplaatst: 24 augustus 201213 j Auteur Om, terwijl het in huis een bende is en de tuin om nog meer aandacht schreeuwt, de rust te kunnen vinden een uurtje in de zon te gaan liggen
Geplaatst: 19 september 201213 j Auteur Een boek dat de postbode met een plof op de deurmat doet landen en mij in het zonnetje met de benen omhoog in de bank . "De samenleving in 2015 " . Wordt nu al totaal ontspannen van het lezen, wat een toekomst! Hoop het mee te kunnen maken en anders kom ik tegen die tijd, regelmatig met genoegen als engel even kijken naar Moeder Aarde en haar bewoners.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.