Oudholland Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart (aangepast) Wordt nog bijgewerkt, nu even wat ik zo snel al weet. Aangeboden: Knoflook (zowel droge teentjes als opgepot met al een scheut groen eraan) Pootaardappelen (rassen volgen) Gevraagd: Paprika, zowel punt als blokpaprika's Afspraken: Hakblok voor Henk Zaagsel/houtkrullen voor Jorieke Ophaalservice bij De Stoerderij voor Jorieke Knoflook in pot voor Rookie, Krijg paprika King of the North en puntpaprika van Rookie Pootaardappels voor Marja (10 a 15 stuks) Knoflook in pot en aardappels voor Tanja, krijg puntpaprika Krijgt van Gitta spaanse punt paprika en een sweet california wonder paprika Goldfish gaat bij Vreeken langs en geeft 3x tomaat ( Arextabaleta, Subartic en Rondobella) 12 april aangepast door Oudholland 3 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Tanja65 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april (aangepast) Heb een puntpaprika voor je. Ruilen voor opgepotte knoflook? Kan ik die nog verplaatsen trouwens, of beter in de pot laten zitten? Als he voldoende aardappels hebt wil ik ook nog wel een paar potertjes als het mag. 1 april aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Oudholland Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april @Tanja65De knoflook kan je gewoon planten, ze staan in kleine potjes puur om ze een voorsprong te geven. Ik reserveer er een paar voor je. Puntpaprika, graag. Aardappels breng ik ook wat mee voor je, weet nog even niet welk ras ik over heb, maar is allemaal wel redelijk tot goed resistent. 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Tanja65 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Fijn @Oudholland, dan zet ik ze (de knoflook) nog in de grond. Wij hebben wat weinig aardappels dit jaar dus ook blij met nog een paar potertjes, tnx. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Oudholland Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april @RookieJazeker, zet ik erbij voor je Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Gitta Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Je krijgt van mij een spaanse punt paprika en een sweet california wonder paprika. Ik zag het nog niet in je lijstje staan. @Oudholland Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.