Geplaatst: Gisteren om 10:421 d Ik denk dat je een wachtrij krijgt voor de zaadjes, @woldistel ! Wat een prachtige pompoen, en ook ik ben benieuwd naar de smaak! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Gisteren om 15:221 d Bij Vreeken kan je je inschrijven dan krijg je bericht als de zaden voorradig zijn. De Fransen gaan ook proberen de zaden te vinden. En voor wie er in Amerika kan bestellen:Doe dat bijvoorbeeld bij Rare Seeds gisteren om 15:231 d aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Op 20-11-2025 om 20:03, Tanja65 zei:Ja klopt @Dahli , die van mij zat ook in de volle grond. Zelfs vlak bij een voormalige composthoop, dat heeft ongetwijfeld ook nog uitgemaakt.Pompoen houden van voeding/bemesting. Hier groeien ze ook op goed bemeste grond. Anders geen grote pompoenen
Geplaatst: 18 uren geleden18 u On 12/7/2025 at 11:38 PM, appelvrouw said:Had je een goede opbrengst en waar heb je de zaden gekocht is de vraag?Zaden kwamen bij Deaflora in Duitsland vandaan. Pompoenen zitten bij mij vaak een beetje in het verdomhoekje, omdat ze vaak als laatste voorgekweekte planten de tuin in gaan en ik dan weer geen plek over heb. Deze stond midden op het aspergebed. Heeft ook weinig extra mest of water gehad.Ik had 4 vruchten, waarvan er eentje te vroeg van de plant raakte. De twee die er nu nog over zijn laat ik eerst weer tot oranje afrijpen op de vensterbank. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 17 uren geleden17 u 4 vruchten aan 1 plant? Dan groeit tie goed You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Net even bij Ton voorbij gelopen, er staat een groen kaartje in het schap dus ze zijn in iedergeval door hun weer besteld 😅Nu wachten tot ze er daadwerkelijk zijn You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.