Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Broccoli: welke soorten geven kleine broccoli's?


harmony

Aanbevolen berichten

Ik zou het leuk vinden wat broccoli uit eigen tuin te kunnen eten. Bij een kookprogramma zie ik wel eens broccoli die niet zulke grote kroppen heeft, maar allemaal kleintjes, zo te zien is dat handig bij het roerbakken bijv.

Hier lees ik af en toe over nine star, maar behalve over deze te ruilen op de moestuindag kan ik er niet zoooo veel over vinden. Wie weet wat voor broccoli ik bedoel met bovenstaande, of is dat de nine star.

En zo ja, wie heeft er mss wat zaadjes over? Van der Wal en Hobbyzaden heeft ze niet en Diana's site is uit de lucht.

Groetjes, Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel zaadjes nine star voor je als je wilt...

en kleine broccoli's... tsja als je te weinig mest of ze in een pot kweekt met zijn allen dan heb je ook kleine broccoli's... en na het oogsten van de centrale knop ontstaan er ook allemaal kleine broccoli roosjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Purple Sprouting Broccoli, die ook in de oksels kleine roosjes op stengel moet gaan geven. En ik heb de Kailan (heeft nog veel meer andere namen o.a. Chinese Broccoli) waar ook de in de oksel groeiende stengels met roosjes te oogsten zijn. Geeft een geweldig grote opbrengst die Kailan...

 

Diana's site is niet uit de lucht alleen verhuist naar ander plekje:

http://www.mooiemoestuin.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...