Geplaatst: Gisteren om 12:371 d De bloemen van @fre3ke hebben echt een mooie manier van uitgebloeid zijn:
Geplaatst: 9 uren geleden9 u @Jorieke123 ze heten Pardancanda. Ik vind de zaadvorming ook mooi, trosjes glanzend zwarte balletjes op een stengel. En het blad ook, in het voorjaar. Bij jou zie ik wel dat ze door het uitzaaien teruggaan naar de gele moederplant. In mijn achtergelaten tuin had ik prachtig roestbruine en oranje gestippelde soorten ,uit de eerste zaai. De zaden heb ik destijds bij Jelitto gekocht.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ik zaai ze eigenlijk niet, maar 'scheur' ze. Er komen dan nieuwe scheutjes uit de grond, bij de grotere, en die graaf ik op en pulk ik dan los. Ik vind de mix zo juist wel leuk!
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Was ook geen kritiek :) Maar ik had dat ooit gelezen in een blog, en bij mij waren er geen gele, omdat ik vooral moederplanten had. Dat van die scheutjes wist ik trouwens niet. Ik ben vooral blij dat je ze waardeert!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Zuid Afrikaanse lelie wordt elk jaar groter en groter. Gladiolen doen het ook weer goed. 1 van de 3 ongegeten zonnebloemen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.