Geplaatst: 4 juli 201213 j Goedemorgen iedereen, Ik zal mezelf eens voorstellen mijn naam is Tonny onlangs ben ik besmet door het moestuin virus. Een aantal maanden geleden ben ik begonnen mijn eigen achtertuin met 2 tomaten planten en een aantal teentjes knoflook. Deze beginnen nu inmiddels flink te groeien en de eerste tomaten kunnen binnenkort waarschijnlijk al geoogst worden. Na deze kleine start begon het bij mij ook te kriebelen en wilde ik meer eigen groente gaan kweken. Na lang overwegen mezelf aangemeld voor een volkstuin in Breda. Ik hoefde gelukkig niet lang te wachten want ik kon dezelfde dag al komen kijken en afgelopen weekend was het dan eindelijk zover. Mijn eerste seizoen kan nu dus gaan beginnen en is te volgen https://www.moestuinforum.nl/blog/Tonnyke/ Bij deze ook nog even een foto van de moestuin.
Geplaatst: 4 juli 201213 j Wat fijn dat je zo snel een moestuin kon krijgen. Ziet er uit als een prachtig lapje grond. Veel plezier en succes!
Geplaatst: 4 juli 201213 j Hoi Tonny, Welkom hier en gefeliciteerd met je tuin!!!Ik kom bij je uit de buurt .......woon in etten-leur!! Groetjes Betty Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.