Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Google Play Store - Testers gezocht. Moestuin Forum App is nu te vinden in de Play Store!

Featured Replies

Geplaatst:

Ik kreeg eerst ook een foutmelding (sorry, geen screenshot gemaakt) maar nu werkt het wel.

Geplaatst:

deze eventueel ? kwam hier omdat ik niet ingelogd was op google account van test, nadien geen probleem.

Naamloos2.jpg

aangepast door redzebra

Geplaatst:

Wil wel meedoen

Geplaatst:
  • Auteur

@Wortel Kan je in een Prive Bericht jouw gmail e-mailadres doorsturen? Dit zal niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan het testen van de App.

Geplaatst:
  • Auteur

14 Dagen test periode is voorbij.
Heb zojuist de aanvraag voor productie aangevraagd en deze wordt binnen 7 dagen beoordeelt. Even duimen dat het goed gaat. Zo niet moeten we nog eens 14dagen testen.

image.png

Geplaatst:
  • Auteur

🥳🎉 We zijn toegelaten in de Play Store! In Nederland & België gelanceerd.

Feedback is van harte welkom!
Mensen die de test/beta versie hebben geinstalleerd, het verzoek om gewoon deze versie te behouden. Mochten we in de toekomst een update uitbrengen krijgen de testers deze als eerst op hun toestel.

image.png

@Petrasmoestuin Graag de test/beta versie blijven gebruiken als je hem niet in de Play Store kan vinden.
Al willen we andere landen toevoegen, moeten ook aan de wettelijke regels van die landen voldoen. Vandaar dat we dit op dit moment niet kunnen doen.

Geplaatst:

Super! Tot nu toe geen opmerkingen, werkt prima!

• rorror heeft de titel gewijzigd in Google Play Store - Testers gezocht. Moestuin Forum App is nu te vinden in de Play Store!
Geplaatst:

Wat goed dat we zijn toegelaten!

Geplaatst:
  • Auteur

Iedereen die mee heeft geholpen met de App in de Play Store te krijgen door de App te testen heeft een Badge verdient, welke terug te vinden is onder jullie profiel.

chrome_KUuFWgHMCR.png

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zonet weer even getest. Wat gelezen, wat gezocht. Nieuw bericht geplaatst. Met foto, bijgesneden met foto-app van smartphone.

Niks raars tegengekomen.

Echter: ik gebruik toch echt veel liever mijn laptop voor het typen van tekst.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik type ook graag op de laptop voor teksten.
Maar onderweg of 's ochtends met een bakkie koffie buiten, lees ik graag in de App.

Geplaatst:

Ik typ en lees liever via de laptop maar onderweg is via de mobiel wel handig. En foto's erop zetten doe ik soms ook via de mobiel omdat ik ze daarmee maak. Gelukkig werkt de mobiele website prima, ik mis daar eigenlijk niets aan.
Ik wil zo min mogelijk app-notificaties op de mobiel. Zijn er nog andere grote voordelen van de app?

aangepast door loes

Geplaatst:
  • Auteur
4 minuten geleden, loes zei:

Zijn er nog andere grote voordelen van de app?

Hopelijk is het forum beter te vinden voor mensen die alleen een mobiel hebben en in de Play Store zoeken op 'moestuin'. Dus vooral meer naamsbekendheid.

En een functie die niet in de browser werkt, maar wel in de app: je kunt een stukje tekst selecteren en vervolgens direct via een zoekmachine zoals Google onderaan de website laten zoeken, zonder de pagina van het moestuinforum te hoeven verlaten.

Verder vind ik het icoontje op home scherm van mobiel wel handig, inplaats van de complete browser te moeten gebruiken op mobiel.

Notificaties werken wel deels, maar bij mij zijn deze plots gestopt en de software ontwikkelaars kunnen op één of andere manier niet vinden waar dit door komt. Daarom zal ik de notificaties maar even niet promoten. 😔 Terwijl ik die zo graag werkend zou willen hebben.

Geplaatst:

Dat eerste is natuurlijk sowieso een goede. Het hele idee van de app vind ik wel super want best wat mensen gebruiken liever een app.
Jammer dat die notificaties even niet werken.

Ik vroeg me vooral af of de app voor mij persoonlijk een meerwaarde heeft. Zo te lezen niet maar dat ligt vooral aan hoe ik mijn mobiel gebruik, merk wel vaker dat dit wat afwijkt van de standaard 🙃

1 uur geleden, rorror zei:

En een functie die niet in de browser werkt, maar wel in de app: je kunt een stukje tekst selecteren en vervolgens direct via een zoekmachine zoals Google onderaan de website laten zoeken, zonder de pagina van het moestuinforum te hoeven verlaten.

Deze moest ik natuurlijk even testen maar dit kan ik in mijn mobiele browser wel bij het moestuinforum.

Edit: even overschakelen naar de mobiel voor een screenshot

Screenshot_20251001_211349_Chrome.jpg

aangepast door loes

Geplaatst:
  • Auteur
8 minuten geleden, loes zei:

Deze moest ik natuurlijk even testen maar dit kan ik in mijn mobiele browser wel bij het moestuinforum.

Bij mij werkt dat weer niet. Maar dat vind ik dus wel een handige functie om even snel wat meer te weten te komen als iemand wat heeft geschreven.

Geplaatst:

Ik heb de app ook gedownloaded en die werkt prima. Veel sneller en beter dan in mijn browser. Het enige dat ik anders zou willen zien is dat als je een privebericht beantwoordt, niet het bericht automatisch wordt gequote in je antwoord. Of is dat een instelling die ik moet wijzigen?

Geplaatst:
  • Auteur
1 uur terug, Flup zei:

Het enige dat ik anders zou willen zien is dat als je een privebericht beantwoordt, niet het bericht automatisch wordt gequote in je antwoord. Of is dat een instelling die ik moet wijzigen?

Er zit op het moment een bugje in de Editor. Waardoor de melding "Leeg de editor" niet verschijnt als er al een keer wat in de editor was gedaan, maar niet hebt geplaats/verstuurd. Dan zie je de volgende keer bij het openen, dus het vorige bericht, in jouw geval de Quote.

De nieuwe update is op dit moment in beta 2 fase, zal hoogstwaarschijnlijk deze week uitgerold worden. Ik hoop dat dat is opgelost in die versie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.