Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

De biozadendoos is vanmorgen ingeleverd en gaat op weg naar Hazeltje.

Het was weer een feestje om lekker rond te neuzen in de doos.

Geplaatst:

Dank je wel. Ook voor de fijne (PB-)communicatie. Ik verheug me op het pakket. De kinderen gaan weer naar school komende week, dus ik heb alle tijd om heerlijk te snuffelen in de doos.

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

Ik had vanmiddag tijd om wat voorwerk te doen, heb vast de zaden die ik in de doos wil doen verpakt en gelabeld. Leuke voorpret, ik zie al uit naar de komst van de doos!

Geplaatst:

Dat komt mooi uit Arja, ik viste er al iets uit wat jij er ooit in stopte.

De doos kwam hier vanmiddag aan. Ik stuur hem zo snel mogelijk door.

Dank je wel @Gitta voor het nette verzenden!

aangepast door hazeltje

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

Ohhhhh alle 4 de tomaten die op mijn wenslijstje voor volgend jaar staan, zaten in de doos! (oké op eentje na dan, maar daarvoor koos ik een andere). Ik ben blij!

En ik haalde er nog een paar bloemzaden uit.

De doos moet weer even dicht geplakt en gaat dan snel op de post.

Geplaatst:

Oeh, zagen we al bij Hazeltje?! Dan ben ik al bijna aan de beurt 🤭

Glim glim. Dat vind ik helemaaaaaal niet erg!

Geplaatst:

Ja leuk hè Mellie om te zien dat de doos dan opeens bijna bij jou is.

Tussen de buien door, is de doos afgeleverd op het postagentschap. Hopelijk is de PostNL snel.

Dank allemaal voor die heerlijke schatkist!

Geplaatst:

De doos is hier geland. Vanavond lekker struinen. Morgen nog een keer. En dan gaat ie weer door. Het ziet er weer veelbelovend uit, veel verschillende soorten en heel divers!

Geplaatst:

Oh jongens, wat is het leuk! Vorig jaar dacht ik eigenlijk dat ik niet meer ging meedoen, maar nu zit er toch weer zoveel variatie in dat het nog steeds interessant blijft. Vooral de variatie, al die verschillende Cosmea's (had ik in tegenstelling tot vorig jaar geen zaad van geoogst) en een paar koolsoorten die ik niet heb en ohhh bonen... Ik heb een hele blije avond!

Geplaatst:

Ja leuk he, ik zag wat cosmea's in de doos en ik had precies allemaal andere die ik er weer in deed. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn kleurige "Cosmea-kwekerij" volgend jaar.

En wat leuk je enthousiaste berichtjes.

aangepast door hazeltje

Geplaatst:

Ik heb zonet van alle verschillende cosmea's een plukje uit de zakjes gevist. Ben heel blij met je bijdrage!

Geplaatst:

Wat leuk om te horen. Ook zo fijn dat ik die kon bijdragen. Voor mijn gevoel deed ik er niet mega veel in (maar dat is sowieso wel een ding voor mij; doe ik wel genoeg 🫣), maar om nu het zoveelste zakje hetzelfde er in te doen, leek me ook niet de bedoeling. Of in elk geval niet zo nuttig en n iet zo veel bijdragen.

En ik vulde mijn kruidenpotje met komijn bij met de zaadjes van @Mellie die erin zitten om op te eten. Die (of een klein deel ervan) ga ik vanavond gebruiken bij het koken. Lekker!!

Geplaatst:

Ik heb zooooo veel zin in het pretpakket! Met dit soort berichten word ik alleen maar enthousiaster.

Geplaatst:

Het pretpakket is inmiddels veilig bij Mellie aangekomen.

Geplaatst:

Yes ik ga morgen neuzen! Loes is de volgende.

aangepast door Mellie

Geplaatst:

20251119_152602.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.