Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Persoonlijke berichten

Featured Replies

Geplaatst:

Ik kan mijn PB's niet meer terugvinden 😯 Ook het icoontje naast de bel bovenin de balk is weg. Ik heb vast ergens iets af- of weggevinkt, maar ik weet alleen niet wat?

Gisteren kreeg ik nog een bericht van @Rookie , maar ik had even geen tijd. Kijk ik vanmorgen weer kan ik het niet weer vinden. De link die ik via email kreeg leverde dit op.

Screenshot_2025-10-30-14-56-46-596.png

Ik heb via de "contacteer ons" link ook gebruikt, maar misschien hebben meer mensen dit. Of ik ga een nieuwe digibeet-fase in 😶

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Excuses, één van ons heeft perongeluk & fouttief jouw account gister als spammer aangevinkt, waardoor dus al jouw content verborgen was, en je niks meer kon doen. Gister heb ik een uur lang al je content weer handmatig zichtbaar moeten maken.
Ik ga nu even kijken om je prive berichten weer te activeren.

Edit: Prive Berichten zijn weer geactiveerd.

Geplaatst:
  • Auteur

💋 dank je wel! Gelukkig dat het is opgelost. Ik begon al aan mezelf te twijfelen.

(maar waarom denkt iemand dat ik spam, boeh 😞? )

Geplaatst:

Is perongeluk gebeurd moderator had de verkeerde gebruiker aangeklikt. 😭
Moderator zit nu in de stoel bij de opticien voor een bril. (Grapje)

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

@rorror En nu kan ik weer geen moestuin seizoen blog update aanmaken. Misschien dat ik ook een bril moet, maar ik kan het niet meer vinden 😥

Geplaatst:

Ik zie dat inderdaad bij jouw het kopje weg is. In de achterkant van de software zie ik wel jouw blog nog staan, maar kan geen optie vinden dat deze gedeactiveerd is door die actie van twee weken terug.
Ik ga de software ontwikkelaars even vragen hoe we dat opnieuw kunnen activeren voor jouw.

Geplaatst:

Kunnen die software ontwikkelaars misschien ook kijken of het terugdraaien van zo'n actie in de toekomst een stuk makkelijker kan? Iets wat zo makkelijk per ongeluk kan gebeuren moet bijna net zo makkelijk terug te draaien zijn.

aangepast door loes

Geplaatst:

@loes Ik heb daar inderdaad een feedback request voor gedaan, zodat ze dat process kunnen versimpelen. Want hoe dit process nu gaat, is gewoon K.U.T. (Kwalitatief Uitermate Teleurstellend).

Geplaatst:

@woldistel Moestuin Seizoen zou nu meer moeten werken. Ik kan het in iedergeval weer zien. Zie je nu ook de optie om weer een nieuwe blog aan te maken.

Geplaatst:
  • Auteur

@rorror Ja, staat er weer👍. Hartelijk dank 😀

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.