Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Teeltwedstrijd 2026..

Featured Replies

Geplaatst:

Peper is in 2020 al geweest, dus dat zal het dan niet zijn.....

Langste wortel lijkt me ook wel wat. Er zijn een aantal japanse rassen die echt heeeeel lang worden. Zaden zijn dan wel relatief duur, hmmm 🤔 zal het ook wel niet zijn.

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Wortel is niet voor iedereen te doen, als ik de topics zo door lees😅

Toevoeging: bovendien niet handig op het balkon, niet iedereen heeft hele diepe balkonbakken. Einde toevoeging.

Daarentegen had Frans wel mooie oogsten met de kouseband buiten. Misschien is hij de zaadleverancier wel.

aangepast door acpronk

Geplaatst:
17 minutes ago, acpronk said:

Wortel is niet voor iedereen te doen, als ik de topics zo door lees😅

Bij mij ook niet. Ik snap echt niet waarom wortel en radijs als gemakkelijke groenten worden gezien. Maar ja, volgens het algemene internetprotocol van gemakkelijke groenten dan wel.

20 minutes ago, acpronk said:

Misschien is hij de zaadleverancier wel.

Nee, ik heb zowel hoge als struik kouseband gekregen via diverse kanalen. Ik kan me niet voorstellen dat @Frans overal een vinger in de pap heeft. ( wel jaloersmakende oogsten, maar dat is heel wat anders).

En dan nog, de geweldige opbrengst die Frans in Limburg heeft kun je hier in het noorden niet verwachten.

Dus ik ben nog steeds afwachtend wat @Lia56 als volgende hint zal noemen.

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Voor de oplettende lezer: in het teelttopic van afgelopen seizoen staat ook al een hint…. To narrow it down, zeg maar 😉. Denk ik tenminste 😄.

aangepast door Dahli

Geplaatst:

Ja dan snap ik dat je niemand meer vertrouwt.😅😅 @Bernaar

aangepast door Petrasmoestuin

Geplaatst:

Ik vertrouw iedereen @Petrasmoestuin , maar ik ben dol op dit soort raadspelletjes 😂. Zo erg dat ik de hint die ik meende te hebben gelezen tijdens de wedstrijd van afgelopen seizoen heb onthouden. Verder ben ik heel normaal 😊.

Geplaatst:

@Dahli ???? ik had het niet tegen jou, maar degene die zei dat zijn vriend waarmee hij een wedstrijd had de plantjes niet zelf zaaide, maar de plantjes kocht.

Oh ja @Bernaar was dat.

😅

Geplaatst:

Ah, je had zijn naam er niet bij gezet en reageerde direct na mij. Meestal is het dan bedoeld voor diegene die daar direct bovenstaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.