Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ha hallo! Na een tijdlang niet actief te zijn geweest (dank je, tropenjaren 🥸), kwam ik mijn oude account LSJR niet meer in. Dus nu terug onder een nieuw initiaal, want inmiddels is ook de achternaam veranderd. Kijken of ik het dit seizoen weer een beetje bij kan benen hier 😁
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Welkom! Benieuwd naar je tuin, balkon of waar je ook maar in tuiniert. 😃
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hoi LSJR welkom, net nog terug in ‘ 25! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik kan je account even (samen met jou) herstellen zodat je er wel weer in kunt. Je forumnaam kan dan zelfs nog anders, maar dan heb je wel je oudere berichten bij je naam? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 45 minuten geleden45 min Auteur @Jorieke123 dat zou top zijn! Naam hoeft niet eens anders hoor. Kan mijn oude account dan aan het email adres gekoppeld worden dat ik voor dit account heb gebruikt?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.