Geplaatst: 20 januari20 Jan Ik stuiter nog steeds na! Afgelopen jaar ben ik een paar keer eropuit gegaan als er een melding was, maar nooit met succes. En nu gewoon hier bij huis! En niet alleen richting het noorden, ook gewoon boven ons waren groene wolken aan het dansen, prachtig!
Geplaatst: 24 januari24 Jan Het ijzelt, het ijzelt, hele koude drup! (op de melodie van het regent etc.)Flink glad her en der, maar niet overal. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 25 januari25 Jan 22 uren geleden, Arja zei:langdurige vorstperiodeHebben jullie in het noorden nog steeds vorst overdag? Hier al lang niet meer. Wel afgelopen nacht vorst, en nu vriest het ook weer maar vanmiddag niet. Morgenmiddag ook niet. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 25 januari25 Jan 9 minuten geleden, acpronk zei:Hier al lang niet meer.Tot gisteren wel, vandaag 0, maar dan is de aarde nog bevroren. Dat duurt een paar dagen. Het blijft rond het vriespunt heel de week.
Geplaatst: 26 januari26 Jan Net even gecheckt, buiten nu -1 (was kouder). Potgrond in de schuur (van hout) niet bevroren.Ofschoon de potgrond niet bevroren is, kan ik toch geen paprika en peper zaaien omdat ik nu geen tijd heb. Wordt komend weekend of volgende week. Nog steeds vroeg in het seizoen 26 januari26 Jan aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 26 januari26 Jan Mijn grond staat buiten. In de werkplaats geen ruimte ervoor. In de garage ook niet.
Geplaatst: 28 januari28 Jan Alweer een beetje sneeuw met vorst.Dat wordt knisperfietsen om half zes morgen 😬 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 29 januari29 Jan Ik had het niet verwacht, maar hier een klein laagje sneeuw, misschien een cm of zo maar ik ben nog niet buiten geweest.Het was ook -1 vanochtend, maar nu 0 graden volgens buienradar en weeronline.Gisterenochtend nog +4 en daarvoor geloof ik ook -1. Dus de sloten (mv. van sloot, niet slot) waren gisteren wel helemaal ontdooid.Update: misschien toch 2 cm gezien op de schutting. Op de tegels en straat vrijwel niets uiteraard. 29 januari29 Jan aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 29 januari29 Jan Hier een flinke laag sneeuw, en er valt nog steeds wat. Het dooit net niet. Alles ziet er weer schitterend uit, maar pffft, gedoe weer met autorijden, en fietsen is ook geen optie.
Geplaatst: 29 januari29 Jan Hier maar een klein laagje, we zitten net op de grens. De wegen zijn allang schoon gereden en zelfs de meeste stoepen schoon gelopen. Maar ook hier temperaturen rond het vriespunt, dus alles blijft liggen op de bomen en de grond. Prachtig! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 29 januari29 Jan Dinsdagnacht heel veel sneeuw gevallen. Vanavond weer sneeuw verwacht en morgen. Ik ben het nu wel zat. Ik ben een hele erge koukleum, want binnen is het ook koud, ook al staat de meter op 20 - 21 graden. Als de open haard aangaat om 17.00 uur, dan wordt het behaaglijker.
Geplaatst: 29 januari29 Jan Tot mijn verbazing sneeuwde het vanmorgen nog heel lichtjes, ik dacht dat het alleen in het noorden zou sneeuwen. Het sneeuwde vanmiddag ook. Heel even leek het te gaan dooien maar na een half uur zakte de temperatuur toch weer onder nul. Daardoor hebben wij plots allemaal slingers in de bomen, half ontdooide sneeuw van op de takken die weer aanvroor. 29 januari29 Jan aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari29 Jan Het ziet er bij jullie net zo uit als hier wat noordelijker hoor, @appelvrouw Mooie slingers 🥳 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 4 februari4 Feb Hier is het 10 graden, maar zoals op de 2e screenshot te zien is (van een kwartier geleden) ligt er in het noorden nog steeds ijzel🥶 Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 4 februari4 Feb Ondanks dat het koud is, maar gelukkig geen wind staat, heelijk stukje buiten gelopen in het zonnetje.
Geplaatst: 4 februari4 Feb In Assen nog steeds glad, maar het begint nu wat te dooien. Straks toch maar proberen naar het werk te komen. Gelukkig heb ik een driewieler ligfiets, dus ik val niet zo snel om 😅. De ochtend- en de dagploegen zijn wel afgelast. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 4 februari4 Feb Ik had een spoedafspraak voor morgen bij een cardioloog, maar afgezegd. Het is spiegelglad hier en het gaat vanavond en vannacht weer sneeuwen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.