Geplaatst: 3 uren geleden3 u Drama. 34 graden op de slaapkamer en 30 graden beneden. Laat die buien maar komen. Vind mezelf nu wel een klein beetje zielig met mijn 39 weken zwanger 🥵😅
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 4 minuten geleden, Lsjr33 zei:Vind mezelf nu wel een klein beetje zielig met mijn 39 weken zwangerMeteen een reality check, voor mij in ieder geval. Dan valt het hier alleszins mee vergeleken met jou. Heftig, pffff. Ik hoop zo voor je dat het vannacht wat afkoelt 🤞!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 38 minuten geleden, Lsjr33 zei:klein beetje zieligHaal dat klein er maar af. En dat beetje ook. Man o man, slapen is al niet te doen als je hoogzwanger bent en dan nog die hitte. Sterkte!
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ja haha we hadden al een klein debat wat erger is. Een pasgeboren baby in een hittegolf, of hoogzwanger zijn. De jury is er nog niet over uit zullen we maar zeggen. Laatste loodjes!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nog maar heel even! Je hebt straks een goed verhaal over die 55 graden en bolle buik wanneer de kleine spruit iets lelijks naar je roept 😝
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.