Geplaatst: 9 uren geleden9 u Drama. 34 graden op de slaapkamer en 30 graden beneden. Laat die buien maar komen. Vind mezelf nu wel een klein beetje zielig met mijn 39 weken zwanger 🥵😅
Geplaatst: 9 uren geleden9 u 4 minuten geleden, Lsjr33 zei:Vind mezelf nu wel een klein beetje zielig met mijn 39 weken zwangerMeteen een reality check, voor mij in ieder geval. Dan valt het hier alleszins mee vergeleken met jou. Heftig, pffff. Ik hoop zo voor je dat het vannacht wat afkoelt 🤞!
Geplaatst: 8 uren geleden8 u 38 minuten geleden, Lsjr33 zei:klein beetje zieligHaal dat klein er maar af. En dat beetje ook. Man o man, slapen is al niet te doen als je hoogzwanger bent en dan nog die hitte. Sterkte!
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Ja haha we hadden al een klein debat wat erger is. Een pasgeboren baby in een hittegolf, of hoogzwanger zijn. De jury is er nog niet over uit zullen we maar zeggen. Laatste loodjes!
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Nog maar heel even! Je hebt straks een goed verhaal over die 55 graden en bolle buik wanneer de kleine spruit iets lelijks naar je roept 😝
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Gelukkig maar een klein beetje hagel, maar zaten wel redelijke stenen tussen. Nu regent het goed en flinke klappen van het onweer.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Mooi, dan heeft Boskoop ook wel wat gehad. Al zit ik net naar buienradar te kijken, en de moestuin heeft nig geen 5 minuten in het rode deel van de wolk gezeten (noordwest Boskoop).We waren vanmiddag naar Amsterdam geweest, en we kwamen rond 21:45 terug. Toen we net de auto uit kwamen begonnen de eerste druppels al te vallen, en te onweren. Later ook hagel, met stenen van minimaal 2cm tot mogelijk zelfs 3cm schat ik (niet buiten geweest, anders zou het wel nat en pijnlijk worden).
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Jep die hebben ook wat gehad. Ook een bliksem inslag in een loods met brand tot gevolg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.