Geplaatst: 4 uren geleden4 u Auteur Een paashaasvormig bladerdeegbakje met ragout uit eigen tuin. Met een witlofsalade er bij. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hier idem dito.Stamppotje van snijbiet van vorig jaar.Edit: dit sloeg dus op de vriezer leegeten van @Arja .😃 4 uren geleden4 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik had dubbele portie, dus weer gadogado. En ik heb nog heel veel bonen in de vriezer. Ik moet ermee opschieten, want er komt al weer heel veel spinazie en radijzen aan.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vandaag eindelijk weer eens iets substantieels vers uit de tuin kunnen eten. Pulled chicken in bao bun met rauw spinazieblad.En natuurlijk de eerste choy sum. Geblancheerd in de kippenbouillon van de pulled chicken. Ook wat spinazieblad daarbij gedaan. Daarna oestersaus erover en wat gebakken uitjes. Het was heerlijk. Gelukkig is er genoeg in de kweektafel wat doorgroeit.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.