Geplaatst: 23 uren geleden23 u Chinese kool met gember met sausje van soya en cherry en maizena. En nog wat gestoofde Moolie radijs erbij en kalkoen.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Vanavond een quiche met verschillende snijbiet, Russische kool, en bietenbladeren.Ik denk dat ik er wat feta doorheen kruimel.
Geplaatst: 12 uren geleden12 u 41 minuten geleden, jootje zei:knispersuikerOooIk ben niet dol op aardbeien ( Lie wel) maar dit😍😋
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Auteur Gisteren uit @Charly haar tuin: een salade met geitenkaas, broodjes met van allerlei lekker beleg (verschillende soorten geitenkaas, en bramenjam bijv.) met een rabarber-crumble als toetje! Plus een groot glas bramenlimonade er bij. Lekkerrrr!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat is dat Russisch bladkool heerlijk zeg! Jammer dat ik het te grof heb afgeknipt en ook de middelste kleine blaadjes heb meegenomen. Maar gauw nog wat bijzaaien morgen. Mijn man was bang dat de stelen hard zouden zijn, maar die heb ik gelijk bij de aardappelen meegekookt en even later de bladeren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.