Geplaatst: Gisteren om 19:541 d Vanavond Oladi pannenkoekjes gegeten. Standaard is met alleen Kefir, meel/bloem, ei, suiker en zout.Maar ik heb Egyptische ui, knoflookgroen, knoflook, pepertje Jalapeno en geraspte kaas erdoor gedaan.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Nasi Koening met Djeruk perut blaadjes van de plant die ik van @Dahli kreeg. Daarbij een groente kerrie wok met oa vegetarische stukjes die op kip moeten lijken (smaakten prima hoor) en selderijblad uet en sugar snaps van @Jorieke123 ..jeetje wat zijn die lekker zoet en sappig en knapperig..mmmm
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Simpel, maar mijn salade heb ik met kruiden zo lekker gemaakt, dat het naar Chili Con Carne smaakte.Ik heb er ook chilibonen doorheen gedaan.Diverse sla uet uien, tomaat, 3 kleuren paprika en dan de kruiden: Chilipoeder, Komijn, gerookte Paprikapoeder, Oregano, verse peterselie uet en peper en zout.Met stukje vis, patat en knoflooksaus. 2 uren geleden2 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.