Geplaatst: Gisteren om 17:571 d 11 minuten geleden, Rookie zei:Eindelijk dan toch de taco salade.Sla en paprika van vorig jaar uit de vriezer, huh, sla uit de vriezer? İs dat niet hartstikke slap dan??
Geplaatst: Gisteren om 18:461 d Als je salade net zo smaakt als hij er uitziet dan moet hij heeel lekker zijn. 😋
Geplaatst: 47 minuten geleden47 min Vanavond de zalmsalade met wat Wedges. En gisteren had ik een aalbessen taart gemaakt. Die ging niet helemaal goed. Ik moest hem op een blad ovenpapier storten met suiker en het bakpapier snel verwijderen. Toen had ik een natte hoop van binnen die eruit viel, nog niet gaar dus. Geen foto ervan, snel teruggedaan en in de oven. Want ik moest later de cake later door de helft insnijden. Dus ik heb mijn variant ervan gemaakt. Later stort ik de aalbessen er gewoon hierin en erop.Ook de slagroom kloppen met suiker ging niet goed. Ik had maar 1 zakje klop klop i.p.v. 3 dus weggegooid. Toen heb ik opnieuw slagroom genomen, veel meer en zonder suiker (niet goed, dus een beetje zuurder geworden) zonder klop klop en dat werd wel stevig. Wat minder aalbessen en dat er doorheen.Nu moeten wij er 4 dagen van eten hahaha. Morgen doe ik er wel een beetje poedersuiker overheen. Maar verder is hij prima.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.