Geplaatst: Zondag om 18:132 d Griesmeelpudding - brrrrrr. Het doet me teveel denken aan griesmeelpap, wat ik ook brrrr vind. Ik kijk altijd met bewondering naar manlief die gek is op griesmeel. Niets voor mij.
Geplaatst: Zondag om 18:472 d Neeee, andersom juist, @appelvrouw ! Warme griesmeelpap is comfort food. Met wat amandelstrooisel of bessensap, of bij het koken een zakje vanillesuiker erdoor. Koud is brrr.
Geplaatst: Gisteren om 18:231 d Linguine met pesto (waterkers en NZ spinazie uet). Hier kwam nog gegrilde vis bij van de viswinkel.
Geplaatst: Gisteren om 18:401 d Gebakken ei met wat slablaadjes, tomaat en komkommer.Hoe je een (spiegel) ei bakt zonder dat het aan de onderkant donker wordt. Vanavond geprobeerd, is een topper! Het ei blijft ook aan de onderkant zacht. Dit is de link. Duits, maar zet het maar even in de vertaling wanneer nodig.https://www.t-online.de/leben/essen-und-trinken/id_101350316/spiegelei-mit-einem-eiswuerfel-gelingt-es-noch-besser.htmlIk eet meestal wafels en mijn man brood. Ik had nog wat saus van vanmiddag over van de Tacosalade en wat kaas.Het duimpje van mijn man ging weer omhoog.
Geplaatst: Gisteren om 21:321 d Ik vind het juist heel lekker als mijn ei lekker knapperig is gebakken! Wij aten schelpjes pasta met verse tomatensaus, knapperige tempé, feta en olijven. Tomaten ueteuJt. Flink verse kruiden ook uet natuurlijk.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u O.a. een tomatensalade. Echt een aanrader trouwens deze met granaatappelmelasse. Perfecte combi. Helaas de tomaten zijn gekocht, maar de rucola en knoflook die erbij horen, zijn uet. Ook de cacık, maar daar ben ik dan weer vergeten een foto van te maken. De snijboontjes hadden veel ui, knof en peper uet en de bulgur zelfde. Het was een perfecte zomerse maaltijd buiten.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Simpel en heerlijk. De eerste Matina’s zijn soldaat gemaakt bij de lunch.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Vanmiddag een andijviesalade. Mijn man zei om 18.00 uur dat hij nog vol zat (om 15.15 uur gegeten) Maar uiteindelijk om 19.00 uur toch begonnen met de courgette ovenrecept. Het ging er helemaal in.Ik schrijf ze nog uit, met de link en al mijn aanpassingen wanneer ik tijd heb.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Een gemengde sla, met verschillende soorten sla, lenteui, paprika Herzje, radijzen en komkommer uet. Het smaakte weer heerlijk. We eten bijna dagelijks sla uit de tuin.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Op 21-6-2026 om 22:07, appelvrouw zei:Vreetje at eeuwig moesHopelijk loopt het Eeuwig moes weer uit 🤞🏻
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nog niet helaas Gitta het lijkt erop dat de droogte de planten parten gaat spelen. Wij aten een hele kip, hij was zo groot dat hij niet in een braadzak paste. Heerlijk met flink kruiden uit eigen tuin maar die heb ik al genoemd met foto in het oogst topic. Er is nog over voor morgen👍
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.