Geplaatst: Maandag om 21:311 d Gevulde bolcourgette uit de oven, met paprika en tomaat, alles uet. Gehakt erdoor, kruiden (gedeeltelijk uet) en kaas er op, jammie.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u omelet met eigen pepers, tomaten en eitjes. 1 ei bedorven. heb dat weggespoeld, maa die stank bleef uuuuuuren hangen. Uiteindelijk de wasbak volledig vol laten lopen en laten overstromen. zo krijg je de zwanenhals kennelijk doorgespoeld. Deze kennis had me 1 fles chloor kunnen besparen. Duuuussss. Gelukkig was de rest wel heel lekker. Moest alleenuit de buurt van de keuken blijven.Veel tomaten, paprika, pepers momenteel en rucola, dus dat gaat er elke dag wel in. Zojuist een blended lemon en een heerlijke tomaat uet gegeten. Kinderen hebben allemaal paprika mee naar school bij de lunch met tomaatjes en een komkommer. Zo komen we een heel end met alle oogst. Ow en ik had gisteren de eerste appel van een boom en die was LEKKER! Zoet, knapperig, sappig, geurig. Wat een combi! Volgens mij een boom van @weknow
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.