Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2026

Featured Replies

Geplaatst:

Gevulde bolcourgette uit de oven, met paprika en tomaat, alles uet. Gehakt erdoor, kruiden (gedeeltelijk uet) en kaas er op, jammie.

Geplaatst:

omelet met eigen pepers, tomaten en eitjes. 1 ei bedorven. heb dat weggespoeld, maa die stank bleef uuuuuuren hangen. Uiteindelijk de wasbak volledig vol laten lopen en laten overstromen. zo krijg je de zwanenhals kennelijk doorgespoeld. Deze kennis had me 1 fles chloor kunnen besparen. Duuuussss. Gelukkig was de rest wel heel lekker. Moest alleenuit de buurt van de keuken blijven.

Veel tomaten, paprika, pepers momenteel en rucola, dus dat gaat er elke dag wel in. Zojuist een blended lemon en een heerlijke tomaat uet gegeten. Kinderen hebben allemaal paprika mee naar school bij de lunch met tomaatjes en een komkommer. Zo komen we een heel end met alle oogst. Ow en ik had gisteren de eerste appel van een boom en die was LEKKER! Zoet, knapperig, sappig, geurig. Wat een combi! Volgens mij een boom van @weknow

Geplaatst:

Worteltaart. Eenvoudig maar lekker recept.

20260909_130645.jpg 20260909_130925.jpg

Geplaatst:

Gisteren selderij pesto gemaakt, niet de selderij van knolselderij, maar van bladselderij. Gelijk een grote hoeveelheid. Jammer, want ik vind het niet zo lekker. Als het op brood ook niet lekker is, dan doe ik steeds een beetje in de pasta.
Ik blijf maar 1 pesto het lekkerst: met basilicum en pijnboompitten.

Gemaakt volgens dit recept.

https://www.francescakookt.nl/selderijpesto-met-pecannoten/

20260908_171808.jpg

Geplaatst:

IMG_2899.jpeg

Aardappelpannenkoeken met peterselie en de uistengels van gisteren die ik had bewaard met veel peper en chilivlokken. Alles uet!

IMG_2898.jpeg

Daarbij een tomatensalade met 4 soorten tomaat en basilicum uet. Het was zo op, want ‘deze tomaten zijn wel lekker’. Duuusss 🤭

Geplaatst:

Heerlijke pompoen curry met bonen en paprika. Alleen de paprika niet uet, kon wel. Maar deze had ik nog in huis en moest op. De pompoen was de Flat White Boer.

20260909_175329.jpg 20260909_184304.jpg 20260909_204414.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.