Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nog een paar uurtjes meegenomen vanmiddag. Cor heeft nog een boog opgebouwd, terwijl ik de restanten van de erwten heb verwijderd en opgebonden om te drogen. Verder heb ik vooral onkruid verwijderd, en nog een patisson en een komkommer geplant die beiden in een eerdere fase door slakken van hun groeipunt waren ontdaan, maar die wonder boven wonder toch nog gingen groeien. Voor de komkommer misschien wat laat, maar niet geschoten altijd mis, en we hadden toch nog een boog over. Aan de andere kant van de boog laat ik de courgette Long green Trailing, die echt groeit als een malle aan de boog een stukje verderop, weer omhoog klimmen. Hij had al zoveel uitlopers dat ik óf rigoreus moest snoeien, of een andere oplossing moest verzinnen. Het is het laatste geworden en we gaan kijken of dit lukt. De patisson heb ik in de ruimte onder de boog gezet. Hioenlijk lukt het deze week nog om de bak van de knoflook op te schonen en op die plek nog een laatste zaai spinazie Bazaroet te zaaien. Wat houd ik van die spinazie. 1 uur geleden1 u aangepast door Tanja65
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.