Geplaatst: 5 uren geleden5 u 8 hours ago, Rookie said:Misschien heb je hier iets aan @Giselle ?dankjewel, ik ga dat topic eens doornemen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Kamille en eetbare bloemen-mix in pot, en 2x gele courgette in P9. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Verschillende voorgezaaide bloemen uitgeplant in de border. De tomaten voor minn moeder en zusje een grotere pot gegeven. Opnieuw nz-spinazie gezaaid. Ik wilde nog meer zaaien maar mijn moeder kwam onverwacht langs. Vrijdag weer verder. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u De NZ spinazie komt elkaar jaar spontaan zelf op, heb jij dat niet @Gitta ?
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min Nee, heb ik niet. Of ik heb het verwijderd als onkruid omdat ik er iets anders heb gezaaid. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.