Geplaatst: 10 uren geleden10 u Dat weet ik niet meer precies, maar het waren geen dwergjes in ieder geval. Ben benieuwd naar je resultaat komend jaar.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Echt 95+ procent van de geplukte Sunviva tomaatjes hier zijn gespleten of splijten bij plukken, zowel in volle grond als in pot:-(.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur geleden, donaldk zei:Echt 95+ procent van de geplukte Sunviva tomaatjes hier zijn gespleten of splijten bij plukken, zowel in volle grond als in pot:-(.Dat is een van de nadelen van Sunviva.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Tomaten gingen hier niet zo goed dit jaar.. Ze zijn rond 10 juni ook pas de grond in gegaan, omdat de tunnelkas niet eerder klaar was. En in de eerste periode heb ik de deuren veel dicht gehad, wat achteraf denk ik niet zo handig was i.v.m. bevruchting, ondanks dat ik regelmatig heb geschud. Later de deuren eigenlijk continu open gehad. Had het al een beetje opgegeven en ze daardoor ook wat verwaarloosd, op een gegeven moment het snoeien niet meer zo goed bijgehouden en nu oerwoud. Maar er komen toch nog wat tomaten vanaf gelukkig! Hopelijk rijpen ze nog af.. Volgend jaar eerder uitplanten, deuren open, wat bijenmengsels zaaien en wat minder soorten en wat ruimer uitplanten, maar al doende leert men!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.