Geplaatst: 11 uren geleden11 u Ben al aardig aan het verzamelen voor de peper poeder. Dit zit nu in de vriezer, liggen er nog een paar op tafel te kleuren en zeker nog 3x de hoeveelheid wat er nog aanhangt.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Prachtige oogst @rorror ! Erg mooie peper ook om te zien. Lekker hoor zo’n voorraad al.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Help me herinneren dat ik nooit meer een peper neem waar ik het verschil tussen niet en wel rijp niet kan zien. Ik heb een ajl wat is de les voor volgend jaar? Soms klopt de beschrijving niet... Plant niets waarvan je niet goed kan zien of de peper rijp is of nietDat kwam allemaal samen in 1 peper. De suger rush crème. Die is dus crème en ik zie het verschil niet tussen niet en wel rijp. Bovendien zou de peper mild moeten zijn. Dus ik had al een paar keer er 1 geplukt, het hapklare ding gewoon alsof t een snackpaprika was naar binnen geduwd. En toen kwam ik een rijpe tegen........ En toen bleek ik geen raszuivere suger rush crème te hebben. Mijn god. Na een uur waren tong en lippen nog verdoofd. Ik heb ff lopen Googlen en mijn variant is meer een habanero. Wat meteen de pittigheid verklaard en t gelobde uiterlijk.
Geplaatst: 12 minuten geleden12 min Auteur 1 uur geleden, bonnie f zei:Die is dus crème en ik zie het verschil niet tussen niet en wel rijp.Rijp is richting geel. Creme tot ivoorkleurig. Onrijp zijn ze lichtgroen. Die van mij waren ook gewoon heet, hoor. Net als de rest van de Sugar rush familie. Absoluut geen snackpepers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.