Geplaatst: Zaterdag om 15:424 d Gelukkig geen foto's? Hopenlijk heb je er wel dan een video van. Voor ons ❤️ Dan kunnen we meeleven/meegenieten.
Geplaatst: Dinsdag om 01:562 d Zoals vorige week aangekondigd, de update van donderdag staat eindelijk op mijn eigen pagina.
Geplaatst: Dinsdag om 05:282 d Kan je die pagina niet hier ook ergens aanmaken Donald? Dan hoeven mensen niet naar een andere website om het te bekijken.
Geplaatst: 26 minuten geleden26 min Hallo allemaal,Vandaag heb ik weer pepers en tomaat uit de kas geoogst.De meeste pepers zijn van de spontaan opgekomen planten, dus daar ben ik blij mee, De grote tomaten op de foto zijn Oxheart (Coeur de Boeuf) tomaten. Die doen het heel goed, al vind ik de Brutus tomaat leuker om te kweken (Beetje Off Topic, ik weet het).Ik heb wat vragen over de pepers op de bovenste foto.De gele pepers bovenaan de foto komen van de zelfde plant. Komt een dergelijke variatie vaker voor?De meest pepers in de kas verkleuren van groen via oranje naar rood. Van één plant kleuren de pepers van groen via donkerpaars naar rood.Heeft iemand een idee welk soort peper dit kan zijn? De peper linksonder is een NuMex Suave Oange ter vergelijking. De eerste die rijp is van een bomvolle plant.Alvast bedankt voor jullie reacties..
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.