Geplaatst: 4 uren geleden4 u Jorieke, kun jij eierdoosjes (karton, voor 6 stuks) gebruiken? Ik heb er minstens twintig liggen.Ook schroefdoppen van wijnflessen? Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Dank je wel Henk, maar ik heb van beide voorlopig even genoeg. Die eierdozen kan je vast nog wel bij andere forumleden 'kwijt'. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Op 4-4-2026 om 10:21, Claudy zei:En is zeebiet lekker"De smaak is net zoals een krachtig smakende snijbiet." staat her en der online. Ik gebruik de jonge blaadjes vooral in het voorjaar in van allerlei wok gerechten of hartige taarten ofzo. Maar dan pak ik ook blaadjes van eeuwig moes en mierikswortel en brave Hendrik enzo, dus ik heb het nog nooit puur geproefd. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.