Geplaatst: Gisteren om 21:181 d Auteur Ik had niet gedacht om zelf een keer om chayote's te vragen, maar mijn eigen exemplaren zijn door omstandigheden slecht de winter doorgekomen. @Tanja65 heb jij nog vruchten overgehouden?
Geplaatst: Gisteren om 22:471 d Tot nu toe komen er van de vier overgehouden slechts twee uit, @Goldfish, en die zijn al gereserveerd (voor Claudy en mijzelf). Als een van de andere twee nog uitloopt, neem ik hem voor je mee. Vooralsnog doen ze weinig moeite, terwijl de andere twee nu hun omhulsel uitschieten. Ik spreek ze dagelijks bemoedigend toe. Nu kan ik ook een liefdevol huis in het vooruitzicht stellen. Wie weet. Maar ik durf niets toe te zeggen. 15 uren geleden15 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Op 1-4-2026 om 23:22, appelvrouw zei:Dan ga ik voor de Nagina. Graag en dank.Wat kan ik jou nog bieden voor je keuken? Je krijgt al een potje basilicum zaailingen. Misschien een potje peterseliezaailingen ( Amsterdamse snij peterselie)?Een dik sorry van mijn kant. Van de 36 soorten die ik heb gezaaid zijn er 3 niet opgekomen. Uitgerekend Nagina zit er tussen, kwam ik vanavond achter bij het verspenen. En van 3 andere soorten die ik heel misschien verwisseld hebt, daar zit Sunviva tussen. Auw. Als het verwisseld is, heb je wel altijd een goed phyto proof ras, dat wel. Ik kan 11 april Sunviva (extra) zaaien, maar dan heb je wel een heel kleine zaailing te pakken.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 34 minuten geleden, Goldfish zei:Ik zal elke dag aan ze denken. Wie weet dat t helpt!Gedachten zijn krachten! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Weet je Vincent het maakt me geloof ik dit jaar niet zo heel veel uit. Ik laat me verassen met de sunviva of het wisselkind. En een ander die jij voor me wil uitzoeken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.