Geplaatst: Woensdag om 21:461 d 44 minuten geleden, Goldfish zei:P11 heb ik!Super! Kan je een stuk of 20 á 30 missen?
Geplaatst: Gisteren om 07:491 d Auteur Dat wordt lastig vrees ik maar ik neem er een aantal mee voor je.
Geplaatst: Gisteren om 08:511 d Helaas nee niet dit jaar. Staat wel op mijn te kopen lijst voor zaad.Ga je morgen naar Fruitbomen.net? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Gisteren om 10:221 d 2 uren geleden, Goldfish zei:Dat wordt lastig vrees ik maar ik neem er een aantal mee voor je.Oh helemaal goed, alles wat je kan missen ben ik al blij mee 👍
Geplaatst: Gisteren om 11:301 d 14 uren geleden, Goldfish zei:Ik neem wat P9s voor je mee.Super. Ben ik blij mee. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Op 23-4-2026 om 10:51, appelvrouw zei:Helaas nee niet dit jaar. Staat wel op mijn te kopen lijst voor zaad.Ga je morgen naar Fruitbomen.net?Ja ik ga vandaag om die druif te halen
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Op 4-3-2026 om 02:37, Loraine_ zei: Eventueel ook nog wel iets van fruitbomen.net, maar dat bekijk ik dan tegen die tijd even.Hoi, mocht je nog last-minute iets willen hebben van Fruitbomen.net, dan hoor ik dat graag. Ergens tussen 14 en 17u zal ik daar zijn vandaag.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @Goldfish kun je ook kijken of de Centennial Seedless op voorraad is?Eerder wel, maar toen had ik geen tijd. Nu staat hij als niet beschikbaar, pas vanaf augustus weer.Als die er is ga ik morgen langs. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Controle: ik ga voor @ACPronk en @Appelvrouw vanmiddag langs Fruitbomen.netMorgenochtend op weg naar Zelhem, ga ik voor meerdere personen langs Vreeken.
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min 52 minuten geleden, Goldfish zei:Hoi, mocht je nog last-minute iets willen hebben van Fruitbomen.net, dan hoor ik dat graag. Ergens tussen 14 en 17u zal ik daar zijn vandaag.Thanks voor de reminder! Ik had het eigenlijk losgelaten, maar wordt toch weer hebberig als ik de website zie. Ik stuur je een berichtje!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.