Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hihihi er hopt een haas met een eiermandje door mijn beeldBen je weer even aan het knutselen @rorror ? Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik durf het niet te zeggen. Ik zie hem hier trouwens niet??? Zal de andere mods eens vragen of ze een paashaas hebben losgelaten.@woldistel
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Er zit normaal toch wel een stevig hekje omheen...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 37 minuten geleden37 min Auteur Oh, het is heus een van jullie die hem heeft losgelaten hoor! Middenin bodem en bemesting, bodemdrainage -dinges. Don't mock me! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 35 minuten geleden35 min Ik wou net zeggen dat ik blij werd van die paashaas, toen dat paasmonster hierboven verscheen.😨
Geplaatst: 31 minuten geleden31 min Auteur Deze zit wél stevig in zijn hokje, hoor @Caatje Het is mijn innerlijke weerrabbit. Vroeger was het een weerwolf, dus ik ben inmiddels veel liever 😇 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 31 minuten geleden31 min 5 minuten geleden, woldistel zei:Oh, het is heus een van jullie die hem heeft losgelaten hoor!Misschien is die haas wel van @Jorg . Misschien kan je hem vangen als je hem nog een keer ziet?Hier heb ik nog steeds niks gezien..
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min Auteur Ik heb hem al gevangen, hè. Met een screenshot, pang. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 minuten geleden3 min Auteur @Arja deze zit al weer verstopt in z'n leger. Er hopt niks meer op bodem en bemesting, drainage-dinges 🤷 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.