Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hihihi er hopt een haas met een eiermandje door mijn beeldBen je weer even aan het knutselen @rorror ? Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik durf het niet te zeggen. Ik zie hem hier trouwens niet??? Zal de andere mods eens vragen of ze een paashaas hebben losgelaten.@woldistel
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Er zit normaal toch wel een stevig hekje omheen...? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Oh, het is heus een van jullie die hem heeft losgelaten hoor! Middenin bodem en bemesting, bodemdrainage -dinges. Don't mock me! Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik wou net zeggen dat ik blij werd van die paashaas, toen dat paasmonster hierboven verscheen.😨
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Deze zit wél stevig in zijn hokje, hoor @Caatje Het is mijn innerlijke weerrabbit. Vroeger was het een weerwolf, dus ik ben inmiddels veel liever 😇 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 5 minuten geleden, woldistel zei:Oh, het is heus een van jullie die hem heeft losgelaten hoor!Misschien is die haas wel van @Jorg . Misschien kan je hem vangen als je hem nog een keer ziet?Hier heb ik nog steeds niks gezien..
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ik heb hem al gevangen, hè. Met een screenshot, pang. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur @Arja deze zit al weer verstopt in z'n leger. Er hopt niks meer op bodem en bemesting, drainage-dinges 🤷 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Maar dus voor ieder ander; probeer erop te klikken als je hem ziet. Zegt @Arja Misschien verschijnt ie ook nog bij pest en plagen, eitjes en wild in de tuin. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nouja dat weet ik niet hoor. Maar de rubrieken die je noemt vind ik eigenlijk wel passend. 😆
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur En daar was ie weer, en wat deed die daar, want ik had hem verjaagd toen ik erop klikte. Ik blijf gewoon klikken.(ik hou van hazen trouwens, ik kom ze wel eens tegen om half 6 als ik naar het werk fiets. Solitaire,beetje mysterieuze beesten die geen probleem hebben met een flinke matpartij ) Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hier hipte ie over de hoofdpagina. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb er ook nog geen zien langskomen, ik zit nochtans te zoeken in de "wortel" topic's.
Geplaatst: 18 minuten geleden18 min Waar dan verdorie👀Ik zier er geen een en ik heb absoluut iets met hazen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.