Geplaatst: 16 uren geleden16 u Auteur 2 minuten geleden, eduro zei:okay ik heb kramp in mijn ringvinger van het klikken tijd om te stoppen,Voor iedereen is er een Badge als je ze alle 25 vind.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Ik ben superblij met de badge, hij is tof!Ook blij met weer normale nachtrust komende nacht 😊.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u 1 uur terug, acpronk zei:Heb je alle x duizenden topics al doorgelezen?🤐Bijna 😆 Nee, joh, dat ga ik ook echt niet doen. Dat heeft de rest ook niet gedaan. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 14 uren geleden14 u @Dahli gefeliciteerd! Dat heb je snel gefikst. Ik heb geen ogen meer over, ben blij dat ik ermee kan stoppen nu.
Geplaatst: 14 uren geleden14 u Auteur Zojuist, Petrasmoestuin zei:ben blij dat ik ermee kan stoppen nu.Hoezo, je hebt tot aankomende dinsdag nog om alle eieren te zoeken en je eigen Badge te verdienen?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ga zitten met een koffie en plop 2 achter elkaar 🤣 echt... STOM You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Gaaf @Dahli! Ik vind dat jij wel een speciale verdient, met een 1 of zo. Maar dat is wellicht ondoenlijk voor de mods. Gefeliciteerd! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Gitta zei:Waarschijnlijk zitten de eieren op plekken waar ik niet veel kijk.Dat is absoluut waar. Ik ben op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Wel leerzaam 😊.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 3 uren geleden, Gitta zei:3? Ik heb er maar 1 gezien. Die van gisteren.https://www.moestuinforum.nl/topic/57941-paaseierenjacht/page/4/#findComment-57732124 minuten geleden, Dahli zei:Ik ben op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest. Wel leerzaamInderdaad leerzaam, zo konden we ook wat dingen onder de aandacht brengen.2 uren geleden, Tanja65 zei:Ik vind dat jij wel een speciale verdient, met een 1 of zo.Zou kunnen, zal er even overnadenken.
Geplaatst: 31 minuten geleden31 min 3 uren geleden, Kruidenvrouwtje zei:Ga zitten met een koffie en plop 2 achter elkaar 🤣Waar ging jij zitten? Ik ben ook nog op zoek naar meer Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.