Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik had al een seizoen aangemaakt, dus ook even een verslagje. Morgen dan maar.Nu eten en dan concert. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur 8 minuten geleden, acpronk zei:Ik had al een seizoen aangemaakt, dus ook even een verslagje. Morgen dan maar.Je hoeft het verslag niet te schrijven, kan gewoon op die pagina waar je verslag kan schrijven kijken of je ei kan vinden.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik zou best nog wel wat hints kunnen gebruiken bij mijn laatste 3 eieren, want ik ben de weg een beetje kwijt nu...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u idee dat de meeste hints nu wel gegeven zijn. Dus tis even succuur afgaan van alle hints. Bij sommige hints/onderwerpen zijn meerdere eitjes te vinden You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur @Rookie Gebruik je wel eens je prive berichten?Ben je 'blij met je ei' ?'Mijn naam is haas'3hints
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur @Petrasmoestuin Bijna alle hints van de afgelopen 3 pagina's mis je nog.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jaaaa! Het is gelukt, ik heb ze nu alle 25!😄Bedankt voor de hints. Vond het hartstikke leuk, volgend jaar weer?😉
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Welke hints moet ik nog nagaan? Ik moet nog 2 eieren. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jaaaa, gelukt!En nog net op de tweede paasdag.Wel met een heleboel hulp, en ik heb veel geleerd over het forum.Vooral over hoe ik de zoekfunctie moet gebruiken... 😄Ik vond dit een super leuke speurtocht.Hartelijk dank aan alle moderators, die hier ongetwijfeld heel veel werk in gestoken hebben! 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik mis nog 20 en 7 of 3. Ik weet niet waar ik nog moet zoeken. Ik heb alles nu wel gehad dacht ik. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 3 uren geleden, Jorieke123 zei:Blog/updates en meer zoekopties.@Gitta De eerste heb je gevonden. De tweede moet je nog doen.Dan nog je laatste hint. Agenda?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 minuut geleden, rorror zei:AgendaIk heb al bij agendapunt gekeken. Moet je dan ook een agendapunt maken?Edit: ik moest er via een andere weg heen. Maar gevonden. Nog 1 te gaan. 1 uur geleden1 u aangepast door Gitta Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 8 minuten geleden, Amarinde zei:Vond het hartstikke leuk, volgend jaar weer?😉Misschien in een andere vorm. Zodat je niet alle eieren hoeft te vinden, en dan top 3 leden wie de meeste vinden? Nog even overnadenken.3 minuten geleden, Rookie zei:ik heb veel geleerd over het forum.Vooral over hoe ik de zoekfunctie moet gebruiken... 😄En wij moderators kwamen er achter dat men inderdaad wat problemen met zoeken hadden, dus extra handleidingen gemaakt 1 minuut geleden, Gitta zei:Ik heb al bij agendapunt gekeken.Ook bij "iets" wat geplanned staat in de agenda?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Nu alleen 20 nog denk ik. Anders is het 3 of 7. Geen idee welke 2 ik net heb gevonden. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Alleen eitje 3 nog. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Je moet iets zoeken, rechtsboven, en daarna wil je meer opties. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 58 minuten geleden58 min @acpronk mist nog nummer 7 en 18. 7 is hier al wel langs gekomen, 18 maakt je wegwijs op het forum. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 36 minuten geleden36 min 28 minuten geleden, Jorieke123 zei:Je moet iets zoeken, rechtsboven, en daarna wil je meer opties.Ik ben al 3x hierlangs geweest. Alle opties gehad volgens mij. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 14 minuten geleden14 min Op de extra zoekoptie pagina kan op 2 manieren komen, 1, klik rechtsboven op zoeken en klik nogmaals op zoeken in het zoek window zonder iets in te vullen.klik rechtsboven op zoeken, zoek iets en selecteer dan "+ Meer zoekopties" onder de button "opnieuw zoeken"
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.