Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik mag een verjaardagscadeautje uitzoeken en ik zou eigenlijk graag een abo op een informatief tuinmagazine willen hebben.Ik heb alleen geen flauw idee welke dat zou kunnen zijn.Ik zoek iets met veel praktische informatie (duh) en niet al te veel verhalen.Wat is jullie favoriete magazine?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Mijn favo is “ de tuin op tafel”Dat is de juiste mix tussen info , gezellige foto’s 😍Ook “May & June” wat luxer zeg maar…wel met veel tekst en prachtige foto’s 😍Die komt maar 4 keer per jaar uit…Foto’s zijn van oudere nr omdat ik ze (als ik geluk heb) bij de kringloop koop 😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 44 minuten geleden44 min Oeh may en June kende ik nog niet, ga ik eens opzoeken.Gardeners World vind ik ook altijd leuk en net als @Vrouwholle Tuin of Tafel, daar neem ik jaarlijks een abonnement op met de cadeaubon die ik in mijn kerstpakket krijg op t werk
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.