Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hallo Allemaal, ik ben Bart.Sinds twee jaar een andere woning gekocht en deze langzaam opgeknapt.Vorig jaar de achtertuin (~1000m2) laten egaliseren en opnieuw ingezaaid omdat deze zeer ongelijk was waardoor we na regenbuien langdurig plassen hadden.Dit jaar begonnen met het verplaatsen van de kas van de oud bewoner en extra glas gekocht om de vele kapotte en dichtgetimmerde ramen te vervangen.Tevens begonnen met verhoogde borders (nu +/- 100m2) voor moestuin gewassen.Gedeelte van de aangekochte aardbeien staat al in de grond en een gedeelte in aangekochte Bato bakken.In het grasveld zullen struiken (aalbes/honingbes/framboos/braam) alsmede fruit bomen aangeplant worden (kers/peer/appel/pruim).Ik heb hier op het forum al veel meegelezen en op onderwerpen gezocht, maar nog niets geplaatst. Het leek me daarom tijd om me even voor te stellen .Ik zal voorlopig vooral meelezen en minder op vragen kunnen reageren aangezien ik nog niet de kennis van de anderen heb.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Welkom Bart, mooie grote achtertuin heb je. Ik ben benieuwd naar hoe je moestuin eruit komt te zien. Misschien plaats je nog een keer wat leuke foto's als je eraan toe bent. Veel plezier met moestuinieren! Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Hoi Bert, welkom op het Moestuinforum. Je tuin klinkt lekker groot en divers. We zijn hier gek op foto's, misschien kun je tzt wat laten zien. Blijf gerust lekker lezen en zoeken naar informatie, er is veel te vinden over allerlei groenten en fruit.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Welkom @WinterWonderland, kennis is relatief. Vooral jouw ervaringen hoe je iets opbouwt, opvolging en eventuele foto's, wat juist lukt of helemaal niet, helpen mensen die bv gelijkaardig starten, dus laat je vooral niet inhouden om wat te posten.
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Hoi Bert, welkom! Veel plezier hier, en we leren hier allemaal nog steeds van elkaar. Komt helemaal goed. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.