Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuin planning/advies met AI

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb al jaren een eigen moestuin en deed de planning altijd in excel. Nu werk ik in de IT en zie de opkomst van AI voor allerlei zaken. Zo kwam ik op het idee om AI in te zetten bij het plannen van mijn moestuin. Dit jaar maak ik mijn teeltplan met hulp van AI. Ik ben wel benieuwd of andere mensen hier ook interesse in hebben, misschien kan ik het omzetten naar iets waar meer mensen hun planning mee kunnen doen.

Zijn er mensen die geinteresseerd zijn in een AI moestuin plannen en wat zie die dan moeten kunnen en mag het ook wat kosten? Het gebruik van AI is immers niet gratis.

Schermafbeelding 2026-04-16 163001.png

Schermafbeelding 2026-04-16 163258.png

Geplaatst:

Hoi Albert, en welkom op het Moestuinforum.

Ik werk liever zelf uit de losse pols, maar ik kan me voorstellen dat een dergelijke methode voor anderen interessant is.

NB het is niet de bedoeling dat je hier een (toekomstig) product gaat aanbieden, daarvoor is dit forum niet de juiste plaats.

Geplaatst:

Hoezo is het gebruik van AI niet gratis? Een simpele excel teeltplan gaat prima met de gratis opties.

Het is jammer dat AI de uitvoering niet doet want er is nog weinig terecht gekomen van mijn mooie teeltplanning.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.