Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hallo allemaal...Even op de valreep een vraagje. Ik gebruik voor het kweken van mijn rozen in het tweede stadium doorzichtige plastic drinkbekers om de groei van wortels in de gaten te kunnen houden, zonder de stek te verstoren....je kent ze vast wel van die festivalbekers die dan weggemikt worden. Ik kan ze helaas maar een paar keer gebruiken en.moet ze dan wegdoen ivm het broos worden van het plastic. Is er iemand van jullie die deze nog ergens in een kast heeft liggen en er niets mee doet??Zou erg dankbaar zijn...eventueel kunnen we ruilen tegen iets...het hoeft niet voor niets, ik kan er steeds moeilijker aan geraken helaas...Gr cissie
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik kom straks bij de Action, moet ik daar eventueel even voor je kijken?Edit: Action heeft ze niet.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik gebruik ze ook jaren inderdaad, maar op een gegeven moment zijn ze wel op.Ik koop ze per 100 stuks tegelijk bij Amazon.Maar als iemand ze heeft liggen en niet gebruikt is dat natuurlijk een veel beter idee!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ja heb ze indd op amazon zien staan...maar hopenlijk ligt er hier en daar nog wat in keukenkastjes....🤞
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur 1 uur geleden, Arja zei:Ik kom straks bij de Action, moet ik daar eventueel even voor je kijken?Ja mag je gaan kijken, maar ik kon niets bij action vinden... ik zoek echt de doozichtige "bierglazen" liefst zonder tekst.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.