Geplaatst: 28 april28 Apr Beste groene vingers,Iedereen heeft nu vast een overschot aan tomaten plantjes. Maar voor het geval ik er toch iemand blij mee kan maken...20x San Marzano12x Minibel3x VitadorIk hoef er niets voor terug. Mocht je toch liever willen ruilen dan is een peperplantje zeker welkom. Lokatie Niftrik bij Wijchen.Binnen een straal van 10km wil ik ze ook wel brengen.
Geplaatst: 28 april28 Apr War aardig van je!Ik zat er zelf over te denken om de voedselbank eens te bellen dit jaar.Misschien weten zij wel mensen, die mijn overtollige plantjes (of courgettes) goed kunnen gebruiken. 28 april28 Apr aangepast door Rookie
Geplaatst: 28 april28 Apr Rookie jij woont toch in de buurt van Sellingen? Ik ben daar over een paar weken. Misschien kunnen we wel wat ruilen.
Geplaatst: 28 april28 Apr Had ik dat maar geweten @Mellie dan had ik ook wat aan @Rookie meegegeven aan jou b.v. Maar ik denk dat wij niet op korte termijn naar Rookie rijden. Een beetje druk nu.Witte kool, broccoli Spiegarillo, aubergine o.a. Maar dan heb ik wat reserve.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Is er geen plantenruilbeurs in jouw buurt? Wij hebben in de omliggende dorpen elk jaar wel plantenruilbeurzen en daar breng ik altijd mijn overschot heen. Is erg gezellig en leuk ook om anderen blij te maken met mijn planten.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Lief van je, maar maakt niks uit joh @PetrasmoestuinDenk dat @Rookie ook druk is met vanalles. Wie weet volgend jaar weer ik kom vaak in Sellingen vanwege de schoonfamilie. 3 uren geleden3 u aangepast door Mellie Typo
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Een kennis van mij heeft een aantal operaties, waaronder hernia en nog zoiets, helemaal niets kunnen doen aan haar moestuin.We hebben nu afgesproken dat zij alles krijgt, wat ik als reserve heb voorgezaaid en ik krijg van haar lekkere verse eitjes.Lijkt mij een prima regeling.De eerste 12 witte koolplantjes zijn er al naar toe.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Jullie kapen het topic van Dennix hier wel een beetje.... facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.