Geplaatst: 1 uur geleden1 u De courgette in mijn moestuinbak wordt wel heel erg groot. Is het verstandig om hem over te brengen naar een grote pot? Ik las dat ze slecht tegen verplanten kunnen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Je kunt het overbrengen met zo'n grote kluit mogelijk. Als hij nu niet kan groeien is het ook zonde. Hij zal even een groeistop hebben, maar later heb je er dan plezier van. Ik zou het gewoon proberen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Als het geen klimmende courgette is, dan beter in een grote pot zetten. Anders heeft hij/zij de hele moestuinbak nodig. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 40 minuten geleden40 min 33 minuten geleden, AtelierMEK zei:wordt wel heel erg grootMisschien één of een paar foto’s plaatsen zodat we een idee hebben van de courgette en van de pot. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.